جام جم / پیگیری ردپای تهدیدکنندگان هنرمندان

کد خبر: 1262700

جام جم نوشت: تصاویر و شواهدی وجود دارد که گروهک تروریستی منافقین در فضای مجازی لشکر فیک مجازی دارد.

گروه سیاست سایت فردا - در یکسال گذشته اخبار و گزارش‌های متعددی از آزار هنرمندان برای جلوگیری از فعالیت یا موضع‌گیری‌هایشان برخلاف موضع براندازان منتشر شده است.

روزنامه جام جم در این باره نوشته: براساس اطلاعات به دست آمده جریان نفاق و یگان ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی، دو پایگاه بزرگ در فضای مجازی هستند که برای پیشبرد اهداف براندازی و ضدایرانی فعالیت مجازی می‌کنند. تصاویر و شواهدی وجود دارد که گروهک تروریستی منافقین در فضای مجازی لشکر فیک مجازی دارد. همچنین کسانی که به یگان ۸۲۰۰ جذب شده‌اند، برای رواج اندیشه‌های صهیونیستی و نفوذ در جهان عرب و مسموم کردن فرهنگ و تفکرات آنان و نیز ضربه زدن به ارزش‌های اخلاقی، انسانی و عقیدتی به کار گرفته شده‌اند و در واقع این جمع، یک ارتش سایبری را تشکیل داده‌اند تا در فضای مجازی، اهداف خاصی را دنبال کنند.

مسعود رضایی، تاریخ‌پژوه و نویسنده آثاری چون «تاملی در یادداشت‌های آقای هاشمی»، «سیاست و تاریخ معاصر ایران» و «مسلمانی در جست‌وجوی تعالی» نیز در این ارتباط معتقد است: این روش، روش چپ‌های مارکسیست و نیروهای وابسته به آنهاست؛ به شکلی که این مدل برخورد با دگراندیشان و مخالفان در تاریخ معاصر ما با نام منافقین گره خورده است. آنها ابتدا وقتی می‌دیدند کسی با نیروهای انقلابی اندک مراوده‌ای دارد، دست به بایکوت شخص می‌زدند و اگر این مراوده ادامه داشت، تهدید و پس از آن، او را ترور می‌کردند و می‌کشتند. امروزه اگر کسی بیاید، چهره‌ها و شخصیت‌ها را به بهانه همکاری‌های معمول کاری و صنفی با جمهوری اسلامی تهدید، تخریب و بایکوت کند در اصل دارد روش و منش منافقین را پیگیر می‌شود. شعار آزادی می‌دهند، اما در عمل سربازان گروهک منافقین هستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها