شفیعی: امروز تکلیفم را با تراکتور مشخص خواهم کرد

کد خبر: 681962

مدافع تراکتورسازی با تکذیب اخباری که طی چند روز اخیر حول او انتشار یافته، اعلام کرد به دلیل مسافرت هیچ صحبتی با مسوولان نداشته است.

ورزش سه: تراکتورسازی با توجه به مشکلاتی که حول ممنوعیت جذب بازیکن داشته، اولویت خود را به جلب رضایت بازیکنان فصل گذشته قرار داده است و در این رابطه با چند بازیکن پیشین خود به توافق نیز دست یافته است. آنها اکنون به دنبال تمدید قرارداد با خالد شفیعی هستند و امروز جلسه‌ای در این رابطه بین طرفین برگزار خواهد شد.
خالد شفیعی در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: طی روزهای اخیر اخبار و شایعاتی در خصوص خودم خواندم که اصلا صحت ندارد. بنده بعد از پایان مسابقات و تعطیلی لیگ راهی مسافرت شدم و هیچ ارتباطی با تیم نداشتم و این شایعات را به طور کلی تکذیب می‌کنم.
وی درباره آینده اش در فصل آینده و تصمیمی که برای ادامه همکاری یا جدایی با تراکتور خواهد داشت گفت: من تا این لحظه جلسه ای با مسوولان تراکتور نداشتم و امروز و از ساعاتی دیگر جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و به مذاکره خواهیم پرداخت. امروز مسلما تکلیفم مشخص خواهد شد و یا در این تیم با افتخار خواهم ماند یا تصمیم دیگری خواهم گرفت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها