رفع ایرادات شورای نگهبان به جداول لایحه برنامه هفتم توسعه

کد خبر: 1291855

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - یکشنبه - ایرادات شورای نگهبان به بخش جداول لایحه برنامه هفتم توسعه را رفع کردند.

رفع ایرادات شورای نگهبان به جداول لایحه برنامه هفتم توسعه

در نشست علنی روز یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون تلفیق درباره بخش جداول لایحه برنامه هفتم توسعه برای رفع ایرادات شورای نگهبان به آن در دستور کار قرار گرفت و برای تامین نظر این شورا، نمایندگان با این گزارش موافقت کردند.

در جریان رسیدگی به این لایحه، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس در تذکری گفت: قرار بود ۳۴ هزار میلیارد تومان در بخش گندم تامین شود و دغدغه امروز کشاورزان در استان گلستان، جو است که همچنان روی دست آنها مانده و باید در این باره اقدام درخور توجهی انجام شود

محمدباقرقالیباف در پاسخ به تذکر نوروزی گفت: مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به تامین کالاهای اساسی داشت به ویژه اینکه کمیسیون کشاورزی مجلس قیمت گذاری لازم در بخش گندم و جو انجام داده تا چنین مسائلی رخ ندهد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: گزارش‌ کمیسیون کشاورزی در این باره تنظیم شده و در سه‌شنبه نظارتی مجلس قرائت خواهد شد تا بین واردات و تولیدات داخل به ویژه جو که از اقلام اساسی است، تنظیم لازم انجام شود و این موضوع به صورت جدی پیگیری می‌شود.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها