شفیعی: سپاهان می‌تواند استقلال را هم متوقف کند

کد خبر: 662703

مدافع تیم تراکتورسازی اعلام کرد تیمش همچنان به کسب عنوان نایب قهرمانی امیدوار است.

ورزش سه: خالد شفیعی، درباره شکست تیمش مقابل سپاهان، شایعاتی که پیرامون حضورش در پیکان مطرح می شود، دو بازی آینده تراکتورسازی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:
بازی بدی مقابل سپاهان انجام ندادیم
بازی بدی مقابل سپاهان انجام ندادیم. موقعیت هایی نیز داشتیم که از دست دادیم. اگر توپ هایمان قبل از گل اول سپاهان وارد دروازه می شد، شرایط فرق می کرد. با این حال سپاهان تیم قدرتمندی است و مقابل ما نیز نمایش خوبی داشت. دوست نداشتیم این اتفاق رخ بدهد اما شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم در دو بازی آینده جبران کنیم.
داور تمرکز نداشت
داور مسابقه ما با سپاهان تمرکز لازم را نداشت. او چندین بار سوت زد و از تصمیمش برگشت و این صحنه ها برای یک داور در حد حاج ملک خوب نیست. متاسفانه پنالتی که برای سپاهان گرفته شد، خطا بیرون از محوطه رخ داد و پنالتی در کار نبود. ضمن اینکه گل اول سپاهان هم در شرایط آفساید به ثمر رسید.
قلعه نویی از من عصبانی نبود
تصاویری که از داد و فریاد قلعه نویی بر سر من منتشر شده، اینطور نیست. من در یک صحنه منتظر بودم که مدافع دیگر تیم روی دستم بلند شود که مهرداد محمدی خطا کرد. قلعه نویی عصبانی نبود و فقط تذکر داد که زودتر تصمیم بگیرم.
سپاهان می تواند استقلال را هم متوقف کند
ما هنوز به نایب قهرمانی امیدوار هستیم اما چیزی دست خودمان نیست. باید ابتدا نفت تهران را شکست دهیم و البته امیدوار باشیم که استقلال مقابل سپاهان امتیاز از دست بدهد. شک نکنید اگر سپاهان بازی که جلوی ما انجام داد را مقابل استقلال هم به نمایش بگذارد، می تواند استقلال را متوقف کند.
شایعات رفتنم به پیکان تمرکزم را بهم زد
نمی دانم شایعه حضورم در پیکان را چه کسی مطرح کرده است؛ متاسفانه برخی دوست دارند اخبار دروغ منتشر کنند. کاش حداقل وقتی کسی می خواهد خبری را منتشر کند به خودم زنگ بزند و از صحت خبر مطلع شود. این شایعات تمرکز مرا بهم ریخته بود و نتوانستم بازی همیشگی ام را انجام دهم.
از تراکتور کسی تماس نگرفته
هنوز از باشگاه تراکتورسازی کسی با من تماس نگرفته است؛ منتظر تماس مسئولان برای انجام مذاکره برای فصل بعد هستم و امیدوارم زودتر این اتفاق رخ بدهد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها