اخراج دستیاران ایرانی، بازی جدید کی‌روش

کد خبر: 623483

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که از مدت‌ها پیش بار سفر را بسته و قصد رفتن از تیم ملی را دارد، دیروز برای برگزاری جلسه چهارم خود با مهدی تاج به فدراسیون فوتبال آمد تا طرفین در خصوص مشکلات پیش رو و حتی ادامه همکاری با تیم ملی به یکدیگر به صحبت بپردازند.

روزنامه خراسان: کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که از مدت‌ها پیش بار سفر را بسته و قصد رفتن از تیم ملی را دارد، دیروز برای برگزاری جلسه چهارم خود با مهدی تاج به فدراسیون فوتبال آمد تا طرفین در خصوص مشکلات پیش رو و حتی ادامه همکاری با تیم ملی به یکدیگر به صحبت بپردازند.
کی‌روش راس ساعت 15 و 10 دقیقه با تیپ کاملا مشکی و با ماشین سانتافه سفیدرنگ جدید به فدراسیون فوتبال آمد ‌اما بعد از نیم ساعت به جلوی در بازگشته و سپس بعد از صحبتی تلفنی برای جلسه با تاج به همراه خراتی به اتاق رئیس فدراسیون فوتبال رفت. نکته جالب این‌که در زمانی که کی‌روش جلوی در فدراسیون بود یک دانشجوی مقطع دکترا به سمت سرمربی تیم ملی رفته و از او درخواست کرد تا کی‌روش در تکمیل رساله دکترا به او کمک کند که سرمربی تیم ملی ایران با بی‌حوصلگی به این درخواست پاسخ رد داده و به او گفت فعلا اوضاع در دستان او نیست و در حال حاضر او هیچ کاره است.
به گزارش ورزش 3، کی‌روش که از بازگشت دستیاران به اردو بعد از آزاد کردن آن‌ها و مرخص کردنشان از تمرین در دبی به خشم آمده، تمام اعضای ایرانی کادر خود را در فهرست خروج قرار داده و از فدراسیون خواسته افراد جدیدی را جایگزین این مربیان کنند. جالب است که دستیاران کی‌روش به خاطر نبود بلیت و سرگردان نشدن در فرودگاه دبی به باشگاه ایرانیان بازگشته بودند اما مرد پرتغالی آن را تمرد از دستورش تلقی کرده است. این نفرات کلیه مربیان، کادر پزشکی و حتی راننده و مترجم او را در برمی‌گیرد و کی‌روش با حضور در فدراسیون فوتبال با یک راننده جدید نشان داد که روی تصمیم خود ایستاده است.
ظاهرا این تصمیم حدود 2 هفته پیش توسط کی‌روش به دستیارانش اعلام شده و دیروز او این تصمیم را به تاج اطلاع داده و رسانه‌ای کرده است. بر اساس این خبر حدود 15 روز پیش کی‌روش دستیارانش را که بسیار مورد تایید و به قولی نورچشمی‌اش هستند فراخواند و به آن‌ها اعلام کرد نیازی به آن‌ها ندارد.
مرد پرتغالی این تصمیم را مدتی بایکوت گذاشت تا این‌که روز گذشته در جلسه با تاج به مسئولان فدراسیون اطلاع داد و از آن‌ها خواست دستیاران جدیدی را که معرفی می‌کند، استخدام کنند. سرمربی تیم ملی ایران قصد دارد از مربیان و پزشکان خارجی در کادر جدید استفاده کند اما تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به هیچ وجه درخواست وی را نپذیرفته است. اسدی، دبیرکل فدراسیون هم کلا موضوع اخراج دستیاران ایرانی کی‌روش را تکذیب کرد و به ایسنا گفت: «راوی دروغ گفته است.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها