نانگ: قهرمانی در لیگ مهمتر از آسیا است

کد خبر: 488293

الویز نانگ که در نیم‌فصل از نفت به تراکتورسازی رفته معتقد است که این تیم همه ابزار برای موفقیت را دارد.

ورزش سه: در مورد جدایی‌اش از نفت گفت: فعلاً نمی‌خواهم در این مورد حرفی بزنم، اما در پایان فصل دلایل اصلی جدایی‌ام را شرح خواهم داد.
رابطه دوستانه با قلعه‌نویی شما در مورد شرایطم در تراکتور سؤال کردید باید بگویم که از زمان حضورم در این تیم تا به امروز همه‌چیز خوب پیش رفته و من از اینکه این تیم را انتخاب کردم، خوشحالم. بیشتر از یک سال از حضور من در ایران می‌گذرد و هم من و هم تراکتوری‌ها نسبت به هم شناخت داشتیم. آقای قلعه‌نویی هم مربی خوبی است و با او رابطه دوستانه‌ای دارم.
از رقابت کردن نمی‌ترسم * تراکتور بازیکنان خوبی دارد از رقابت با آن‌ها ترسیدید؟ - نانگ: یکی از دلایلی که من تراکتورسازی را انتخاب کردم بازیکنان خوبی بودند که در این تیم بازی می‌کردند و من تلاش می‌کنم و هیچ نگرانی از بابت با بازیکنان ندارم. ما در نیم‌فصل هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و من فکر می‌کنم تیم ما هرچه جلوتر برویم شرایط بهتری پیدا می‌کند و با گرفتن امتیاز در لیگ به ثبات می‌رسد.
صعود از گروه C غیرممکن نیست *تراکتور یکی از نمایندگان ایران در آسیا است، آیا تا امروز هم‌گروهی‌ها را شناخته‌اید؟ چقدر شانس صعود برای تراکتور قائل هستید؟ - نانگ: من قبلاً سابقه بازی کردن در آسیا را دارم و فکر می‌کنم که حضور در این تورنمنت برای هر بازیکنی مهم است. ما در گروه C این رقابت‌ها هستیم تیم‌های الهلال و پاختاکور هم‌گروه هستیم و من فکر می‌کنم هرچند این تیم‌ها رقبای سختی هستند ولی من تجربه حضور مقابل الهلال را در تیم فولاد دارم پس فکر می‌کنم که هرچند ما کار دشواری داریم، اما صعود از گروه C برای ما غیرممکن نیست. به نظر من بازی اول در رقابت‌های آسیایی همیشه تعیین کننده است و ما باید سعی کنیم که پرقدرت در این رقابت‌ها حاضر شویم. البته هنوز دو بازی در لیگ باقی‌مانده و ما اول باید به این دیدارها فکر کنیم و بعد از آن روی جام باشگاه‌های آسیا تمرکز کنیم. * امیر قلعه گفته بود تراکتورسازی بهترین خریدها را در نیم‌فصل انجام داد، آیا شما با این حرف موافقید؟ - نانگ: به نظر من تراکتور قبل از حضور ما هم تیم خوبی بود. ولی پیش از حضور ما هم بازیکنان خوبی در این تیم بودند فقط بازیکنان جدید مثل شریفی و من می‌توانیم فرصت بیشتری برای تراکتور باشیم و کادر فنی هم در انتخاب بازیکنان دستش بازتر است. من کاملاً با آقای قلعه‌نویی موافقم که تراکتور تیم قدرتمندی است و ما با دو پیروزی می‌توانیم جایگاهمان را در لیگ بهبود ببخشیم. هرچند که حضور موفق در آسیا بسیار مهم است ولی از هدف‌گذاری‌های اصلی تراکتور حضور در میان 3 تیم بالای جدول است و قهرمانی است و برای همین هم من فکر می‌کنم که موفقیت در لیگ برای تراکتور، مهم‌تر از بازی‌های آسیایی است. اخباری بهترین دروازه‌بان لیگ ایران شما از من در مورد تراکتور سؤال کردید باید بگویم که این تیم قبل از حضور من از بازیکنان خوبی مثل وکیا و سروش رفیعی و خیلی‌های دیگر بهره می‌برد. آقای قلعه‌نویی هم قبلاً بازی من را در لیگ دیده و بر همین اساس از من خواسته تا به این تیم اضافه شوم به نظر من اخباری بهترین دروازه‌بان لیگ ایران است و ما که به این تیم آمدیم باید کمک کنیم تا تراکتور راحت‌تر به هدفش برسد. من خیلی تمرینات خوب و اوقات خوشی را کنار بازیکنان و هواداران تراکتورسازی پشت سر می‌گذارم. هواداران تراکتور انرژی مثبت زیادی دارند از اینکه در تیمی هستم که این‌همه هوادار دارد، خیلی خوشحالم. شور و هیجان هوادارها به ما هم سرایت می‌کند و من فکر می‌کنم آن‌ها دربازی‌های خانگی در لیگ و آسیا می‌توانند به ما کمک کنند تا برنده باشیم.واقعاً آن‌ها به ما انرژی مثبتی می‌دهند و برای همین من خیلی خوشحالم که دریکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران بازی می‌کنم. پرسپولیس را دوست دارم، ذوب‌آهن رقیب اصلی ما است * فکر می‌کنی کدام گروه‌ها در قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی رقیب تراکتور هستند؟ - نانگ: به‌عنوان بازیکن تراکتور امیدوارم که تیم ما در لیگ قهرمان شود ولی اگر بخواهم بدون غرض پیش‌بینی کنم خود من در نیم‌فصل اول بازی‌های تیم پرسپولیس را خیلی دوست داشتم. ضمن اینکه به نظر من ذوب‌آهن بهترین تیم لیگ است و می‌تواند رقیب اصلی تراکتور در رسیدن به جام قهرمانی باشد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها