تصاویری از بارش سنگین برف در گردنه ژالانه کردستان

کد خبر: 1270860

همزمان با بارش‌ها، تردد در نقاط برف‌گیر و گردنه‌های استان با اختلال مواجه شد تا جائی‌که در محورهایی همچون گردنه ژالانه اورامان و گردنه خان بانه شاهد سقوط بهمن و ماندن خودروها بودیم.

تصاویری از بارش سنگین برف در گردنه ژالانه کردستان

 بارش سنگین برف محورها و گردنه‌های استان کردستان را برف‌گیر کرد.

 سامانه بارشی از دوشنبه شب این هفته در سطح استان کردستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد. همزمان با بارش‌ها، تردد در نقاط برف‌گیر و گردنه‌های استان با اختلال مواجه شد تا جائی‌که در محورهایی همچون گردنه ژالانه اورامان و گردنه خان بانه شاهد سقوط بهمن و ماندن خودروها بودیم.

شب گذشته دمای هوا کاهش و سرمای کامل احساس می‌شد. اکنون نیز در برخی از شهرستان‌های استان کردستان از جمله سنندج شاهد بارندگی و در برخی نقاط بارش برف هستیم. این بارش‌ها در حالی است که پاییز سال جاری نیز کم‌بارشی شدیدی وجود داشت.

در همین زمینه؛ رحیم صدیقی مدیرکل هواشناسی استان کردستان درباره آخرین وضعیت جوی آب و هوایی اظهار داشت: تا صبح روز یکشنبه به تناوب شاهد فعالیت امواج بارشی در استان خواهیم بود به طوری‌که بارش‌ها در ارتفاعات و گردنه‌ها به صورت برف و کولاک خواهد بود.

وی افزود: میزان بارش‌ها در نیمه غربی شهرستان‌های بانه، مریوان، سروآباد وکامیاران بیشتر است و غالباً به شکل برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان درباره وضعیت دمایی گفت: از امروز تا روز دوشنبه هفته آینده دمای هوا 2 تا 4 درجه کاهش می‌یابد.

در ادامه وضعیت کنونی گردنه‌ها و محور مواصلاتی گردنه ژالانه اورامان را می‌بینید:

حجم ویدیو: 7.41M | مدت زمان ویدیو: 00:01:26 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها