شطرنج بازی در دریاچه یخ زده همه را شگفت زده کرد + فیلم

کد خبر: 1042200

دو مرد کانادایی در رکوردی عجیب هنگام شنا در دریاچه یخ زده با دمای منفی ۲۰ درجه سانتیگراد شطرنج بازی کردند.

شطرنج بازی در دریاچه یخ زده همه را شگفت زده کرد + فیلم

باشگاه خبرنگاران: در یک صحنه عجیب و شگفت انگیز، دو مرد کانادایی به نام‌های «رون باتوگاس و نیک مک کانوت» هنگام شنا در دریاچه یخ زده با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد زیر صفر، شطرنج بازی کردند.

این دو کانادایی از یک یخ به عنوان تکیه گاه استفاده کردند که به نظر می‌رسد آنقدر ضخامت دارد که می‌تواند وزن تخته و مهره‌ها را تحمل کند و این مسابقه در دمای منفی ۲۰ درجه پنج دقیقه به طول انجامید.

شطرنج بازی در دریاچه یخ زده + فیلم

این دو جوان تأیید کردند که احساس راحتی می‌کنند و قصد دارند یک بار دیگر این کار را انجام دهند.

پیشتر نیز «رومان واندندورپ» فرانسوی رکورد طولانی‌ترین مدت زمان ماندن در جعبه یخ را از آن خود کرد تا جایی که او دو ساعت و ۳۵ دقیقه ۳۳ ثانیه را در جعبه پر از مکعب‌های یخ گذراند.

او درخصوص تجربه خود از این کار می‌گوید که من بسیار خوشحالم، این نشان می‌دهد که برای انجام کاری دیوانه وار نیازی به ابرقهرمان بودن نیستید. با نظم و انضباط می‌توانید ذهن خود را کنترل کنید. اگر رویایی دارید، به آن پایبند باشید.

این فرد دو سال برای شکستن رکورد قبلی آموزش دید و تصمیم گرفت این کار را به یاد پدر و دخترش به نام آگوستین که به دلیل سرطان درگذشتند، انجام دهد.

اما یک مرد اتریشی با ایستادن در یک جعبه پر از مکعب یخ به مدت دو ساعت و ۳۰ دقیقه و ۵۷ ثانیه رکورد جدیدی را به ثبت رساند، جوزف کوبیرل (۴۲ سال) رکورد قبلی خود که ۲ ساعت و ۸ دقیقه و ۴۷ ثانیه را شکست و توانست زمان بیشتری سرمای شدید را تحمل کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها