اکران فیلم در قلب جنگ های سوریه

کد خبر: 443172

اکران‌های مردمی بین‌الملل عمار در هلند، سوریه، پاکستان و روسیه در حالی برگزار شد که یکی از مهمترین آنها اکران در شهر جنگ‌زده حمص در قلب درگیری‌های سوریه بود.

فارس: مسعود مختاری، مسئول بین‌الملل جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: با برگزاری اکران فیلم‌های پنجمین دوره از جشنواره عمار در شهرهای مختلف کشور، اکران‌های بین‌الملل فیلم‌های جشنواره نیز در حال برگزاری است.

در همین راستا در روزهای 18 و 19 جولای 2015 (27 و 28 تیرماه 1394) در شهر آلمیره کشور هلند در جمع دوستانه‌ای از جوانان ایرانی ساکن هلند تعدادی از فیلم‌های جشنواره عمار اکران شد.

فیلم‌های ولد، مدادهای رنگی، مورچه و سلیمان و رمز و راز ملکه در جمع این جوانان اکران شد و پس از اکران نظرسنجی به عمل آمد.

همچنین در روز 31 جولای 2015 (نهم مرداد ماه 1394) در شهر دلفت هلند، فیلم‌های عمار در کنار جلسه قرآن بانوان ایرانی ساکن در این شهر اکران شد.

در این جمع دوستانه که متشکل از هفت بزرگسال و چند کودک بود دو فیلم کوتاه آشنای دور و قرآن بخوانیم به نمایش گذاشته شد.

در مساجد شهر زینبیه و حمص سوریه نیز به مناسبت دهه کرامت تعدادی از فیلم‌ها با حضور کودکان و جوانان اکران شد.

در این مساجد فیلم‌های کوثر، کرار، من مدیر جلسه‌ام و همچنین خالد و مجتبی، ولد و سوغات فرانسوی که با استقبال خوب این کودکان و جوانان مواجه شد به نمایش گذاشته شد.

موشن‌گرافیک‌های هسته‌ای نیز در مسجد شهر مسکوی روسیه اکران شدند و همچنین دانشجویان مدرسه تاکسیلا در پاکستان در روز دهم مرداد ماه 94 به تماشای انیمیشن‌های بختک و جازه ایرانی اوباما نشستند و در روز پنجم شهریور 94 نیز فیلم‌های یک قصه از بلوچستان و نماهنگ تشیع انگلیسی برای کارمندان مرکز به نمایش گذاشته شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها