زاهدی:باید دولتی بیاید که منویات رهبری را خوب اجرا کند

کد خبر: 670853

نماینده مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید دولتی بیاید که منویات رهبری را به خوبی اجرا کند، گفت: بودجه پژوهشی طبق برنامه پنجم باید 1 درصد باشد اما امروز تنها 42 صدم درصد است.

خبرگزاری مهر: نماینده مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید دولتی بیاید که منویات رهبری را به خوبی اجرا کند، گفت: بودجه پژوهشی طبق برنامه پنجم باید 1 درصد باشد اما امروز تنها 42 صدم درصد است.
محمد مهدی زاهدی نماینده مجلس صبح امروز در جمع دانشگاهیان با طرح این سوال که چرا می‌خواهیم به رئیسی رای بدهیم اظهار کرد: رییسی می‌خواهد به مفاسد، درآمدهای نجومی، بیکاری و ناامیدی جوانان، انزوای دانشمندان، ما نمی‌توانیم‌ها و آقازاده‌ها پایان بدهد.

وی افزود: در دولت کار و کرامت، شکوفایی شرکتهای دانش بنیان، اعتماد به نیروهای داخلی، کرامت بزرگان، اندیشمندان و طبقه کارگر و حضور مردم در اقتصاد رخ خواهد داد. باید دولتی بیاید که منویات رهبری را به خوبی اجرا کند. زاهدی در ادامه با انتقاد به سیاست‌های دولت در حوزه پژوهشی گفت: دولت در حوزه پژوهش، طرح‌های کلان ملی را خواباند که می‌توانست شکوفایی فناوری در کشور را به دنبال داشته باشد. زاهدی در همین باره افزود: بودجه پژوهشی طبق برنامه پنجم باید ۱ درصد می‌بود، اما امروز تن‌ها ۴۲ صدم درصد را به خود اختصاص داده است. با این وجود، چگونه می‌توان انتظار داشت که ابرقدرت علمی در منطقه بود؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها