«فردا» گزارش می‌دهد:

چرا توئیت کریمی قدوسی خلاف امنیت ملی است؟

کد خبر: 1287305

کریمی قدوسی در شرایطی می‌نویسد که تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله داریم که رژیم صهیونیستی پروژه ایران‌هراسی را پیش می‌برد.

چرا توئیت کریمی قدوسی خلاف امنیت ملی است؟

گروه سیاست سایت فردا: جواد کریمی قدوسی به تازگی در توئیتی نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد».

ادعای این نماینده مجلس با واکنش‌های منفی زیادی همراه شد؛ به طوری که بسیاری از تحلیلگران مطرح کردند چه لزومی دارد در شرایطی که محور غرب با سرکردگی رژیم صهیونیستی و آمریکا سعی دارند به انحاء مختلف اجماعی جهانی علیه ایران تشکیل دهند، یک عضو کمیسیون امنیت ملی آب به آسیاب دشمن بریزد و بهانه به دست آنها بدهد؟ از سوی دیگر وزارت امور خارجه بعد از چنین اظهارنظرهایی چه توانی باید بگذارد تا ثابت کند این سخن صرفا یک نظر شخصی از یک نماینده بوده نه موضع جمهوری اسلامی ایران. به خصوص آنکه اکنون دستگاه دیپلماسی در جبهه‌های مختلف مشغول فعالیت است و سعی می‌کند در مجامع بین‌المللی مبتنی بر جنایت صهیونیست‌ها این رژیم را محکوم‌ کند.

نکته دیگر آن است که اکنون کمپین‌های وسیع تبلیغاتی صهیونیستی مشغول القاء این گزاره نادرست‌اند که برنامه موشکی ایران تهدیدی جهانی است و به تازگی هم رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعای پیشین گفته است که ایران چند هفته با بمب اتم فاصله دارد و ایران هم در مقابل سعی می‌کند ثابت کند که این اسرائیل است که نظم و امنیت منطقه را برهم‌ زده است، نه جمهوری اسلامی ایران. حالا در چنین شرایط حساسی توئیت کریمی قدوسی نه تنها باعث ارتقاء امنیت ملی کشور نمی‌شود بلکه در جهت عکس آن قرار دارد و باعث گسترش ایران هراسی در جهان می‌شود؛ همان هدفی که مشخصا آمریکا و رژیم صهیونیستی دنبال می‌کنند.

از سوی دیگر وقتی رهبر انقلاب اسلامی تولید و استفاده از بمب اتم را حرام شرعی اعلام کرده‌اند، چه لزومی دارد که درباره استفاده از آن صحبت شود؟ رهبر انقلاب تکلیف را مشخص کرده‌اند و به روشنی میان صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای و استفاده از این صنعت برای ساخت سلاح کشتار جمعی تفاوت قائل شده‌اند و ایران هم در همه این سال‌ها بر اساس فتوای رهبر انقلاب در جهت فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای حرکت کرده است؛ گزاره‌ای که حتی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم هیچ وقت نتوانسته است خلافش را ثابت کند.

در این شرایط سخن گفتن از ساخت بمب اتم چه نفی برای ایران دارد و آیا نه این است که برخی افراد با اظهارنظرهایی غیرکارشناسی و غیرمعقول آب به آسیاب دمشن می‌ریزند؟

در پایان گفتنی است هرگونه اظهارنظر خبری در حوزه هسته‌ای بر عهده سازمان انرژی اتمی ایران و شخص محمد اسلامی است و دلیلی ندارد افراد با اطلاعات ناقص و غلط در حوزه‌های به شدت تخصصی ورود کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها