جزئیات فروش نقدی و قسطی تریلی کره ای | خرید تریلی دوو با تحویل فوری

کد خبر: 1289413

یک شرکت تولید کننده کامیون و کشنده طرح فروش قسطی تریلی کره ای را در اقساط 36 ماهه و 60 ماهه آغاز کرده است. البته برای خرید این تریلی ها پیش پرداخت هم در نظر گرفته شده است.

جزئیات فروش نقدی و قسطی تریلی کره ای  | خرید تریلی دوو با تحویل فوری

یک شرکت تولید کننده کامیون و کشنده طرح فروش قسطی تریلی کره ای را در اقساط 36 ماهه و 60 ماهه آغاز کرده است. البته برای خرید این تریلی ها پیش پرداخت هم در نظر گرفته شده است.

تریلی های 44 تن کره ای با برند شناخته شده دوو بر اساس این طرح هم به صورت نقد و هم به صورت اقساطی قابل خریداری است. اهل فن و کارشناسان بازار کامیون و رانندگان کامیون می دانند که برند دوو علاوه بر این که یکی از برندهای مطرح لوازم خانگی است، در تولید کامیون و تریلی هم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

طبق اعلام دیزلیران ، شرکت مذکور که ایکاد موتور نام دارد عرضه کننده تریلی های دوو ۴۴ تن است. این شرکت از فروش و ثبت نام نقد و اقساطی کشنده های دوو ۴۴ تنی داده است.

قیمت نقدی تریلی کره ای

قیمت نقدی کشنده دوو 44 تنی در این بخشنامه ۷.۶۸۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

قیمت اقساطی تریلی دوو ۴۴ تنی

در فروش اقساطی کشنده دوو ۴۴ تنی شما می توانید به صورت ۳۶ ماهه و ۶۰ ماهه اقساط مورد نظر را پرداخت کنید.

در صورتی که شما خرید اقساطی ۳۶ ماه را انتخاب کردید باید ۵.۱۸۰ میلیارد تومان در زمان ثبت نام پرداخت نمایید. و الباقی مبلغ به صورت اقساط از شما دریافت می شود. شما باید ماهانه ۱۳۲ میلیون تومان را به عنوان اقساط پرداخت کنید.

جزئیات شرایط  خرید تریلی کره ای با اقساط ۶۰ ماهه

در صورتی که شا اقساط ۶۰ ماه را انتخاب کردید باید مبلغ ۵.۷۳۰ میلیارد تومان را به عنوان پیش پرداخت در هنگام ثبت نام واریز کنید. اقساط ماهانه این پیش فروش ۸۳ میلیون تومان است.

تریلی دوو ارائه شده در این پیش فروش مدل ۱۴۰۲ می باشد و زمان تحویل نیز فوری اعلام گردید.

شایان ذکر است اقساط به صورت هر سه ماه یک فقره چک پرداخت می گردد. ضمنا خودروها تا پایان اقساط همراه با بیمه بدنه می باشد که هزینه آن در پیش پرداخت لحاظ شده است.

تین نیوز

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها