کارشناس نظامی: ایران مورد حمله موشکی قرار نگرفته است

کد خبر: 1286501

یک کارشناس نظامی با اشاره به فعال شدن پدافند هوایی در برخی نقاط کشور برای مقابله با برخی اهداف، گفت: بر اساس منابع موثق، پهپادهای کوچک (ریزپرنده ها) برای جاسوسی و هدف قرار دادن نیروهای پدافند هوایی ایران آمده بودند.

 کارشناس نظامی: ایران مورد حمله موشکی قرار نگرفته است

حسین کنعانی مقدم، کارشناس نظامی و راهبردی، این اقدام را بیشتر یک عملیات جاسوسی دانست تا حمله رژیم صهیونیستی و افزود: آنها فقط به دنبال ایجاد جنگ روانی هستند.

بنابر این گزارش، به دنبال فعال شدن پدافند هوایی در برخی نقاط کشور برای مقابله با برخی اهداف، رسانه های خارجی در راستای اهداف خود درصدد دامن زدن به اوضاع برآمده و بلاقاصله از وقوع حمله موشکی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

این کارشناس نظامی و راهبردی در ادامه تاکید کرد، جنگ روانی که از سوی رسانه های غربی و عبری به راه انداخته شده، در صدد بالا بردن روحیه اسرائیلی ها است. اما هیچ خبری از پرتاب موشک از رژیم اشغالگر به سمت ایران نبوده و نیست.

وی افزود: همچنین اخباری منتشر شده که می گوید پایگاه هایی در سوریه و عراق هدف قرار گرفته‌اند که با این اقدامات سعی در منحرف کردن اذهان عمومی و همچنین آزمایش سامانه‌های دفاعی ما در مقابله با حملات دارند./ العالم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها