واکنش انگلیس به حمله ادعایی اسرائیل در ایران

کد خبر: 1286494

یک وزیر کابینه انگلیس درباره حمله منتسب به اسرائیل در ایران گفت، اسرائیل کاملا حق دارد از خود دفاع کند اما ما معتقدیم کاهش تنش ضروری است.

واکنش انگلیس به حمله ادعایی اسرائیل در ایران

در شرایطی که دیوید کامرون وزیر خارجه انگلیس برای شرکت در نشست گروه 7 در ایتالیا به سر می‌برد یک وزیر کابینه انگلیس در پاسخ به سوال شبکه اسکای نیوز درباره گزارشها از فعال شدن سامانه پدافندی ایران بر فراز اصفهان و حمله منتسب به اسرائیل گفت، «انگلیس قبول دارد که اسرائیل کاملا حق دارد از خود دفاع کند اما ما فکر می‌کنیم که کاهش تنش در این شرایط بسیار ضروری است».

«مل استراید» وزیر کار و امور بازنشستگی کابینه لندن افزود: پیام ما به همه در منطقه، از جمله اسرائیل، این است که کاهش تنش واقعا مهم است. وی ادامه داد، وزیر امور خارجه در حال حاضر در ایتالیا به سر می‌برد و با همتایان خود در گروه 7 صحبت می‌کند و آنها دقیقاً روی این موضوع متمرکز خواهند شد.

رسانه‌های غربی، بامداد امروز، بعد از شنیده شدن صدای چند انفجار در اصفهان ادعا کردند که اسرائیل پاسخ عملیات ایران را داده است.حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) خبر داد 3 ریزپرنده در آسمان اصفهان با موفقیت رهگیری شده است.آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ آسیبی به هیچ یک از تاسیسات هسته‌ای ایران در اصفهان وارد نشده است.«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل به دنبال انتشار گزارش رسانه‌های غربی درباره صدای انفجار در اصفهان و اعلام رهگیری 3 ریز پرنده، تنها با یک کلمه گفت: «مسخره است!»

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها