شنیده‌شدن صدای شلیک در قهجاورستان اصفهان و تبریز/ ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم /امیر موسوی: تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد

کد خبر: 1286429

در پی شنیده شدن صدای نسبتا شدیدی در شرق اصفهان، امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان گفت: این صدا مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به اشیاء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

شنیده‌شدن صدای شلیک در قهجاورستان اصفهان و تبریز/ ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم /امیر موسوی: تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد

 شهر قهجاورستان در نزدیکی فرودگاه اصفهان و پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش واقع است.

برخی‌ منابع از جمله الجزیره از قول مقامات امریکایی مدعی گزارش‌هایی از حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران هستند، اما هنوز هیچ گزارش رسمی در این باره منتشر نشده است.

مقامات سیاسی و نظامی اسراییلی نیز تا این لحظه در این باره سخنی نگفته‌اند.

هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

منابع آگاه به تسنیم  گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ  گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

بر اساس گفته این منابع، با توجه به سطح بالای حساسیت، پدافند شلیک‌هایی را در اطراف پایگاه هوایی اصفهان انجام داده است اما تا این لحظه صرفاً احتمال موضوع ریزپرنده مطرح است، اگر چه این موضوع نیز هنوز قطعی نشده است.

منشاء صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بود

صبح امروز برخی منابع محلی از شنیده شدن صدایی شبیه صدای انفجار در جنوب غرب شهر تبریز خبر داده‌اند

منابع آگاه به تسنیم گفتند: پدافند هوایی تبریز بامداد امروز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است.

ساعتی قبل در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای به نام وادی رحمت، طبق پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مشخص شد پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است، اما با این حال هیچ گونه انفجاری در تبریز رخ نداده ‌و هم اکنون نیز شهر در آرامش کامل به سر می‌برد.

یک منبع آگاه درباره شنیده شدن صدای انفجار در جنوب غرب تبریز به خبرنگار تسنیم گفت: حوالی ساعت 4 و پنجاه دقیقه بامداد جمعه 31 فروردین، در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است.

این منبع آگاه افزود: این اتفاق در نزدیکی وادی رحمت تبریز رخ داده است و پدافند هوایی تبریز منشا صدای انفجار بوده است.

منبع آگاه افزود: مشاهده شی مشکوک اتفاقی معمول است اما با توجه به اتفاقات رخ داده در استان اصفهان، حساسیت پدافند تبریز بیشتر شده و شلیک کرده است.

منبع آگاه در مصاحبه با خبرنگار تسنیم تاکید کرد: در حال حاضر هیچ گونه صدمه به مراکز حساس تبریز وارد نشده و انفجاری نیز رخ نداده است و هم اکنون شهر در آرامش کامل به سر می‌برد./ تسنیم

 ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم

ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان در پی شنیده شدن صدای نسبتا شدیدی در شرق اصفهان گفت: این صدا مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به اشیاء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، در پی شنیده شدن صدای نسبتا شدیدی در شرق اصفهان، امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان گفت: این صدا مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به اشیاء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

 هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان وجود ندارد

منابع آگاه به تسنیم گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، بر اساس گفته این منابع، با توجه به سطح بالای حساسیت، پدافند شلیک‌هایی را در اطراف پایگاه هوایی اصفهان انجام داده است اما تا این لحظه صرفاً احتمال موضوع ریزپرنده مطرح است، اگر چه این موضوع نیز هنوز قطعی نشده است.

همچنین منابع  موثق تاکید می‌کنند که تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

امیر موسوی: تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد / رژیم صهیونیستی قبلاً واکنش ما را دیده است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حادثه اصفهان، گفت: با توجه به هوشیاری ما، چند شی پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان، اظهار داشت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه درباره تهدید ایران در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی توسط رژیم صهیونیستی افزود: از هر دیوانه‌ای بی عقلی بر می‌آید؛ بستگی به عقل آن دارد.

فرمانده کل ارتش درباره واکنش ایران به تهدید رژیم صهیونیستی، گفت: واکنش ایران را پیش از این دیده‌اید./ مهر

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها