رئیس جمهور: تمام تلاش دشمنان بر هجمه فرهنگی به بنیان خانواده است

کد خبر: 1286394

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت خانواده در دین مبین اسلام، گفت: تمام تلاش دشمنان بر هجمه فرهنگی به بنیان خانواده است تا ما را مورد آسیب قرار دهند.

رئیس جمهور: تمام تلاش دشمنان بر هجمه فرهنگی به بنیان خانواده است

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت خانواده در دین مبین اسلام، گفت: تمام تلاش دشمنان بر هجمه فرهنگی به بنیان خانواده است تا ما را مورد آسیب قرار دهند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در مراسم تحویل زمین در قالب نهضت ملی مسکن طرح جمعیت و جوانی به میزبانی ورزشگاه شهرداری شاهرود، با اشاره به اهمیت خانواده در دین مبین اسلام، گفت: تمام تلاش دشمنان بر این است که بنیان خانواده مرکز هجمه فرهنگی قرار گیرد تا ما را مورد آسیب قرار دهند.

وی با بیان اینکه امروز در دنیا شاهد هستیم که در دنیا تبلیغ بسیاری می‌شود تا خانواده تشکیل نشود، افزود: به دختران و پسران گفته می‌شود برای اینکه خانواده تشکیل نشود، جدا زندگی کنند و یا ازدواج‌ها و زندگی‌های خاصی را ترویج می‌دهند.

رئیس جمهور ایران اسلامی با بیان اینکه غرب امروز با مشکل بسیار مهمی روبرو شده است، ابراز کرد: بحران خانواده امروز تهدید بسیار بزرگی برای غرب است.

رئیسی با بیان اینکه فرهنگی که غربی‌ها دنبال می‌کنند بدترین نوع رابطه جنسی را تبلیغ می‌کند که در شرع و اخلاق و قانون ما مورد سرزنش قرار گرفته است، ابراز کرد: غرب می‌خواهد نسل بشر را قطع کند.

وی با بیان اینکه وقتی غرب تبلیغ همجنس بازی را به عنوان بدترین و زشت‌ترین کار اخلاقی می‌کند، نشان از تفکر شأن دارد، گفت: هر کشوری که دنبال خانواده نباشد و تبلیغ همجنس گرایی کند امروز متأسفانه کشور متمدن شناخته می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه تشکیل خانواده موضوعی است که باید به آن تاکید داشت، گفت: من در سازمان ملل ترجیح دادم از مهمترین نکاتی که امروز جهان بشریت به آن مبتلا است سخن بگویم لذا از بحران خانواده اسم بردم.

رئیسی با بیان اینکه بحران خانواده امروز در غرب بسیار جدی است، گفت: به آنچه غرب به عنوان شاخص مدنیت معرفی می‌کند که ما معتقد هستیم شاخص آسیب زننده خانواده و نسل بشر است، اعتقاد نداریم و ما در مقابل از خانواده تبلیغ حرف می زنیم و ان را تبلیغ می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما معتقد هستیم که تشکیل خانواده موضوعیت دارد، گفت: تمام قوانین و مقررات ما باید تشویق کننده تشکیل خانواده باشد.

رئیس جمهور گفت: قانون جوانی جمعیت در واقع قانون تشویق کننده تشکیل خانواده و حمایت از خانواده است لذا همه باید در این زمینه به جوانان کمک کنند.

رئیسی با بیان اینکه دولت خودش را برای حمایت از خانواده موظف می‌داند، تاکید کرد: ما نمی‌خواهیم با سخن این تشویق‌ها صورت گیرد بلکه باید مشوق‌های عملی نیز وجود داشته باشد.

به گزارش مهر، در این مراسم دو هزار و ۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت استان سمنان به متقاضیان واگذار شد. به صورت نمادین چند نفر از این خانواده‌ها سند خود را از دست رئیس جمهور دریافت کردند./مهر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها