احمد بخشایش اردستانی در گفت‌وگو با «فردا»:

ایران قدرتش را به رخ جهان کشید

کد خبر: 1285317

منتخب مردم در مجلس دوازدهم اظهار کرد: ایران از داخل خاک خودش آن فرودگاهی را که هواپیماهای اف 35 بلند شدند و کنسولگری ایران را در دمشق زدند، نابود کرد.

ایران قدرتش را به رخ جهان کشید

گروه سیاست سایت «فردا»: ایران شامگاه شنبه در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد.

بخشایش اردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فردا نیوز درباره حمله بامداد امروز ایران به رژیم صهیونیستی گفت: پاسخ ایران منطقی و عقلایی بود و در راستای بازدارندگی انجام گرفت چون اگر شاخه های مقاومت در مقام پاسخ به اسرائیل بر می آمدند بازدارندگی ایجاد نمی شد. دنیا امروز متوجه شد وقتی رهبر معظم انقلاب جمله ای را می گویند «تحقق پیدا می کند».

وی با بیان اینکه ابرقدرتی ایران در مباحث نظامی به نمایش گذاشته شد، افزود: زمانی که یمن با موشک های نقطه زن حملاتی را به عربستان انجام داد، خیلی قدرت مقاومت اوج گرفت و بامداد امروز برای نخستین بار ایران به طور آشکار قدرت خودش را به منطقه نشان داد و بعد از تنبیه اسرائیل حالا قدرت ایران چند برابر شد.

منتخب مردم در مجلس دوازدهم اظهار کرد: ایران از داخل خاک خودش آن فرودگاهی را که هواپیماهای اف 35 بلند شدند و کنسولگری ایران را در دمشق زدند، نابود کرد. این اقدام خیلی برای دنیا معنا دارد. حالا اگر اسرائیل اشتباه کند و بخواهد نقطه ای را از ایران بزند، قطعا تهران جواب خواهد داد.

بخشایش اردستانی با بیان اینکه ایران قدرتش را به رخ جهان کشید، افزود: حمله ایران به اسرائیل یک نقطه عطفی بود که برای نخستین بار بعد از این همه سال ایران قدرت موشکی خودش را در میدان عمل نشان داد و فکر نمی کنم اسرائیل و آمریکا پاسخ بدهند چون آمریکا 53 پایگاه در منطقه دارد و آن پایگاه ها در معرض تهاجم قرار دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها