«فردا» گزارش می‌دهد؛ تکمیل می‌شود ...

روایت رسانه‌های خارجی از حمله ایران به رژیم اسرائیل

کد خبر: 1285172

آخرین اخبار رسانه‌های خارجی از حمله پهپادی به اسرائیل را اینجا بخوانید

روایت رسانه‌های خارجی از حمله ایران به رژیم اسرائیل

گروه سیاست سایت فردا - آخرین اخبار رسانه‌های خارجی از حمله پهپادی به اسرائیل به شرح زیر است:

 

ژاپن تایمز:اکنون خاورمیانه وارد مرحله جدیدی می‌شود ایران در پاسخ به حمله اسرائیل در سوریه که به شهید شدن افسران ارشد نظامی این کشور منجرشد، هواپیماهای بدون سرنشین و موشک‌های تهاجمی خود را روانه اسرائیل کرد و اقدام بی‌سابقه‌ای را رقم زد.

 

ان.بی.سی نیوز: تلافی ایران ایران به اسراییل حمله کرد و این حمله احتمال ایجاد جنگ منطقه ای را به دنبال دارد.» حمله ایران، اولین بار بود که به صورت مستقیم به اسراییل صورت می گرفت.

 

رویترز: حملات گسترده پهپادهای ایران به اسراییل حمله پهپادی ایران به اسرائیل که انتظار می‌رود «در طی چند ساعت» صورت گیرد، از آخرین ساعات روز شنبه به وقت تهران آغاز شد. یک ژنرال بازنشسته اسراییلی به نام «عاموس یادلین»، به خبر کانال ۱۲ اسرائیل گفت که پهپادهای ایرانی هر کدام به ۲۰ کیلوگرم (۴۴ پوند) مواد منفجره مجهز شده بودند.

 

گاردین: اسراییل زیر آتش ایران اسرائیل زیر آتش حملات گسترده پهپادی ایران قرار گرفت و این اولین حمله مستقیم جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل است.

 

ان.پی.آر: تعهد آهنین آمریکا به حمایت از اسراییل «آدرین واتسون»، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا به نقل از پرزیدنت بایدن گفته است که حمایت ما از امنیت اسراییل آهنین است.

 

نیویورک تایمز: ایران بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک به اسرائیل شلیک کرد

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی، نوشت: ایران در اولین حمله مستقیم خود به (رژیم) اسرائیل، بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک به سمت آنها پرتاب کرده است. در گزارش روزنامه نیویورک تایمز آمده است: بر اساس بیانیه ارتش (رژیم) اسرائیل، ایران در جریان اولین حمله نظامی مستقیم خود، ۱۸۵ پهپاد، ۳۶ موشک کروز و ۱۱۰ موشک زمین به زمین به سمت رژیم اسرائیل پرتاب کرده است.

 

اکونومیست: اسرائیل گمان نمی‌کرد ایران انتقام بگیرد هفته‌نامه اکونومیست نوشت: پس از حمله دمشق، مقامات امنیتی اسرائیل معتقد بودند که ایران مقابله‌به‌مثل نخواهد کرد و اکنون به نظر می‌رسد که این ارزیابی اشتباه بوده است.

 

شبکه ای‌بی‌سی به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد ایران ۷۰ موشک دیگر به سمت اسرائیل شلیک کرده است.

این مقام آمریکایی گفته که پیش از این هم ایران ۸۰ موشک شلیک کرده بود که این موضوع شمار موشک‌های شلیک‌شده ایران را به ۱۵۰ فروند می‌رساند.

 

خبرنگار نظامی ای بی سی نیوز:مقام رسمی آمریکایی ادعا کرد برخی از پهپادهای ایران به سوی اسرائیل را زده‌اند.

 

خبرگزاری ABC: مقام‌های ایالات متحده شکی ندارند که رژیم صهیونیستی فارغ از اینکه حملات امشب تلفات جانی داشته باشند یا نه، پاسخ می‌دهد و «خود ایران» را هدف قرار خواهد داد.

 

شبکه ١٣ اسرائیل: مقامات آمریکایی از اسرائیل خواستند تا در مورد هرگونه پاسخ اسرائیل به ایران گفتگوهای قبلی انجام دهد

 

سی‌ان‌ان: این بزرگترین حمله پهپادی تاریخ دنیاست.

 

نیویورک‌تایمز به نقل از مقامات اسرائیلی: انتظار داریم در حمله ایران، مراکزی در جولان و یک پایگاه هوایی در صحرای نقب اسرائیل مورد هدف قرار بگیرند

 

ای‌بی‌سی به نقل از مقام نظامی اسرائیلی: ما معتقدیم ایران فقط سایت های نظامی را هدف قرار می‌دهد و با مردم عادی کاری ندارد.

 

المیادین از قول رسانه های امریکایی: برآورد مقام‌های آمریکایی حاکی است بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد از ایران به سمت اسرائیل شلیک شده است

 

کسری ناجی در پخش زنده بی بی سی: نمی توان جلوی پهپادهای ایران ایستاد و برخی از پهپاد اصابت موفق خواهد داشت. اوضاع بسیار بحرانی است.

 

خبرنگار بی بی سی در پخش زنده :سیستم های دفاعی از زدن پهپادهای نظامی ایران ناتوان شده اند. نفیسه کوهنورد به نقل از یک مقام آمریکایی گفت که تعداد پهپادها بسار بالاست و ارتفاع آنها متفاوت است و ما نمی توانیم آن ها را رهگیری و منهدم کنیم

 

شبکه العربیه گزارش داد که موشک‌های کروز شلیک‌شده ایران به سوی اسرائیل طی دو ساعت آینده به فلسطین اشغالی می‌رسند

 

رویترز به نقل از منابع امنیتی: پدافند هوایی اردن آماده رهگیری و سرنگونی هر پهپاد یا هواپیمای ایرانی که حریم هوایی این کشور را نقض کند، است

 

️نیویورک تایمز: احتمال دارد ایران از موشک‌های مافوق‌صوت استفاده کند

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها