گزارش خراسان از پنجره دیپلماسی در ماجرای تنبیه صهیونیست‌ها

کد خبر: 1285010

خراسان نوشت: به نظر می‌رسد تهران نظر شفاف خود را در خصوص مسئولیت کشورهای میزبان در نوع واکنش تروریست‌های سنتکام بیان کرده است.

گروه سیاست سایت فردا - در روزهای اخیر اخبار گوناگونی از تحولات منطقه و زمان‌بندی و سطح پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی منتشر شده است. 

روزنامه خراسان در این ارتباط نوشته: اینکه آمریکا گفته در دفاع در برابر حملات موشکی و پهپادی ایران کمک خواهد کرد اما همکاری در پاسخگویی منتفی نیست مشخصاً همان معنای گذشته را می‌دهد یعنی آمریکا می‌خواهد نیروهایش در غرب آسیا هدف قرار نگیرند.  

طبیعتاً میزان مشارکت آمریکایی‌ها این امر را مشخص خواهد کرد. اشتراک کشورهایی که امیرعبداللهیان با وزرای خارجه آن‌ها صحبت کرده یک چیز است و آن استقرار پایگاه‌های آمریکایی در آن کشور است. 

به نظر می‌رسد تهران نظر شفاف خود را در خصوص مسئولیت کشورهای میزبان در نوع واکنش تروریست‌های سنتکام بیان کرده است.در درگیری‌های قبلی منطقه‌ای نیز به همه این کشورها اخطار داده شده بود که در صورتی که از مبدا این پایگاه‌ها علیه منافع و امنیت ملی جمهوری اسلامی تعرضی صورت بگیرد، این پایگاه‌ها اهداف مشروع نیروهای مسلح ما خواهند بود و در این خصوص نقش پایتخت‌های میزبان مهم است.


 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها