کیهان: در دفاع از نوجوانان و جوانان این سرزمین همه پای کار بیایند/ 90 درصد بانوان پایبند به حجابند

کد خبر: 1285008

کیهان نوشت: باید در دفاع از نوجوانان و جوانان این سرزمین در برابر سیل تهاجم فرهنگی و رسوخ منفی به باورها همه پای کار بیایند و از گوهر ارزشمند دینمداری مردم دفاع نمایند.

کیهان: در دفاع از نوجوانان و جوانان این سرزمین همه پای کار بیایند/ 90 درصد بانوان پایبند به حجابند

گروه سیاست سایت فردا - روزنامه کیهان با اشاره به اینکه کسانی در داخل یا خارج از کشور از باورهای قلبی مؤمنانه و دینمداری مردم کشورمان ناخشنودند، نوشته: این القائات است که باعث می‌شود گاه برخی تصور کنند که مثلاً بخش عمده زنان در جامعه ما معتقد به بی‌حجابی هستند یا اینکه ماه رمضان و روزه‌داری برای یک جمعیت حداقلی است! حال آنکه واقعیت با این القائات متفاوت است. 

پژوهشی که تابستان سال گذشته از سوی انجمن دانش‌آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران منتشر شد توجه کنید؛ بر اساس بخش‌هایی از این پژوهش دانشگاهی، «84 درصد بانوان ایرانی به حجاب به عنوان یک حکم دینی اعتقاد دارند. 86.5 درصد بانوان ایرانی رعایت حجاب در جامعه را لازم می‌دانند. 73 درصد بانوان ایرانی حجاب را با عفت مرتبط می‌دانند. 6.4 درصد از کل بانوان به بی‌حجابی روی آورده‌اند و بیش از 90 درصد بانوان ایرانی به گونه‌ای از حجاب پوشاندن سر پایبند هستند.» 

در سال‌های اخیر تمرکز دشمن برای سست کردن باورهای دینی و در نهایت آسیب زدن به جامعه ایرانی بر روی جوانان و نوجوانان و دختران و زنان ایرانی بوده است. 

باید در دفاع از نوجوانان و جوانان این سرزمین در برابر سیل تهاجم فرهنگی و رسوخ منفی به باورها همه پای کار بیایند و از گوهر ارزشمند دینمداری مردم دفاع نمایند. 

در موضوعی مانند حجاب، اندک زنان و دختران فریب خورده‌ای که به هر دلیلی به دام پهن کرده دشمن افتاده‌اند باید بدانند این راه هم برای آنها و هم برای مردان و زنان و خانواده‌های دیگر به ناکجا آبادی ویرانگر منتهی می‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها