جوان: کاربران ایرانی به تصویر جدایی‌طلبانه در بی‌بی‌سی اعتراض کردند

کد خبر: 1284311

جوان نوشت: تصویری که بی‌بی‌سی فارسی برای خبر یک عملیات تروریستی در زاهدان کار کرده است، به وضوح از جدایی سیستان و بلوچستان از خاک ایران دفاع می‌کند.

جوان: کاربران ایرانی به تصویر جدایی‌طلبانه در بی‌بی‌سی اعتراض کردند

گروه سیاست سایت فردا - در سال‌های اخیر بخشی از تجزیه‌طلبان کمتر مقصود خود را پنهان می‌کنند و آشکارا از تجزیه ایران سخن می‌گویند. 

روزنامه جوان در این خصوص نوشته: تصویری که بی‌بی‌سی فارسی برای خبر یک عملیات تروریستی در زاهدان کار کرده است، به وضوح از جدایی سیستان و بلوچستان از خاک ایران دفاع می‌کند. گروهک جیش الظلم که عملیات‌های تروریستی در سیستان و بلوچستان را رقم می‌زند، به دنبال جدایی آن منطقه از ایران است. 

این اقدام بی‌بی سی فارسی با اعتراض کاربران ایرانی در فضای مجازی مواجه شده است و از آنجایی که بی‌بی سی رسانه‌ای حکومتی و مربوط به دولت انگلیس است و دولت انگلیس هم سابقه‌ای طولانی در تجزیه کشور‌ها و مصادره خاک آن‌ها و ثروت ملت‌ها دارد، طبیعی بود که با هجمه بحق ایرانیان روبه‌رو شود.  

بی‌بی‌سی فارسی از به کار بردن وصف «تروریستی» برای عملیات‌های مسلحانه جیش الظلم در ایران و تروریست نامیدن آن‌ها هم اجتناب می‌ورزد و آن‌ها را صرفاً «شبه نظامیان سنی بلوچ»، «گروه شورشی» و «گروه اسلامگرای مسلح مخالف دولت ایران» می‌نامد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها