فرهیختگان: فراهم آوردن فضای ستیزه‌جویی در روز تذکر رهبر انقلاب/ فهم مدیران سیما از باشد عدالتخواهی چیست؟

کد خبر: 1279656

فرهیختگان نوشت: اگر قرار باشد عدالتخواهی در بین بدنه صداوسیما به افشا‌گری فهم شود، طبعا تغییر مدیران باعث کنار گذاشتن این رویکرد مخرب نشده و مدیران بعدی نیز پس از مدتی همان مسیر قبل را تکرار خواهند کرد.

فرهیختگان: فراهم آوردن فضای ستیزه‌جویی در روز تذکر رهبر انقلاب/ فهم مدیران سیما از باشد عدالتخواهی چیست؟

گروه سیاست سایت فردا - «فراهم آوردن فضای ستیزه‌جویی بین نمایندگان منتخب آن هم درست در روز تذکر رهبر انقلاب مبنی‌بر اجتناب از دعواهای مخرب امری بود که به‌تنهایی برای تغییر یک معاون سیاسی که قرار بود مجری ایده تحول باشد، کفایت می‌کند.» 

این دیدگاه روزنامه فرهیختگان درباره برکناری خدابخشی بود که در این ارتباط نوشته: این البته تنها حاشیه دوران معاونت خدابخشی نبود. صداوسیما در دوره او با چند چالش جدی مواجه شد؛ ماجرای هک شدن شبکه‌های صداوسیما آن ‌هم هنگام پخش سخنان مقام‌معظم‌رهبری در یکی از بخش‌های خبری و در ادامه تعلل در ارائه توضیح و عذرخواهی از دیگر مواردی بود که در جریان این اتفاق پرسش‌برانگیز شد. از دیگر رویکردهای پرسش‌برانگیز صداوسیما عملکرد معاونت سیما در پوشش برخی تجمعات اپوزیسیون در خارج از ایران بود. 

صداوسیما در روز مطرح شدن صحبت‌های رهبر انقلاب، حمید رسایی یکی از جنجالی‌ترین نمایندگان منتخب مجلس را برای مناظره به صداوسیما دعوت کرد. مجری این مناظره نیز فضای گفت‌وگو را به‌نحوی پیش‌برد تا رسایی فرصت صحبت کردن علیه محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس و دیگر رسانه‌ها را داشته باشد.  

ظهارات مجری برنامه نشان می‌داد که او با دریافت محتوا از سردبیر برنامه و شاید سطوح بالاتر در رویکرد جنجال‌برانگیز خود خیلی مصمم است. 

اگر قرار باشد عدالتخواهی در بین بدنه صداوسیما به افشا‌گری فهم شود، طبعا تغییر مدیران باعث کنار گذاشتن این رویکرد مخرب نشده و مدیران بعدی نیز پس از مدتی همان مسیر قبل را تکرار خواهند کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها