مدیرمسئول کیهان: ماجرای گفت‌و‌گوی خبری باور نکردنی بود/از جبلی بعید بود/ مجری سفارشات را اجرا می‌کرد

کد خبر: 1279619

کیهان نوشت: انتظار آن است که مسئولان و مدیران ارشد سازمان صدا و سیما، از کنار این رخداد ناپسند و خسارت‌بار به آسانی عبور نکنند و برای پیشگیری از تکرار این‌گونه رخدادها، ماجرای یاد شده را مورد بررسی دقیق قرار بدهند.

مدیرمسئول کیهان: ماجرای گفت‌و‌گوی خبری باور نکردنی بود/از جبلی بعید بود/ مجری سفارشات را اجرا می‌کرد

گروه سیاست سایت فردا - واکنش‌ها به برنامه پرحاشیه سیما همچنان و اقدام مجری و مهمان در دامن زدن به اختلافات همچنان ادامه دارد. 

در این راستا حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان طی یادداشتی با عنوان «برادرانه با مدیران محترم صدا و سیما»، نوشته:  آنچه پنج‌شنبه شب گذشته در برنامه «‌گفت‌و‌گوی ویژه خبری» شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، به اندازه‌ای باور‌ناپذیر بود که تصور نمی‌رفت مسئولان محترم صدا و سیما مخصوصاً ریاست محترم این سازمان از وقوع آن روی آنتن زنده با خبر باشند. این برنامه برخلاف بسیاری از نمونه‌های قبلی آن که روشنگر و گره‌گشا بود، انگار برای دامن زدن به اختلافات و دمیدن در تنور دعواهای سیاسی تدارک دیده شده بود‌! 

برنامه گفت‌و‌گوی ویژه پنج‌شنبه شب نه فقط از این قاعده بیرون افتاده بود بلکه برخلاف رویه و بینش و منش شناخته شده صدا و سیما که مخصوصاً در دوران مدیریت آقای جبلی، برادر متعهد و انقلابیمان با دقت و مسئولیت‌شناسی مثال‌زدنی دنبال شده و می‌شود، سمت و سویی دیگر داشت و با دیدگاه و توصیه رهبر معظم انقلاب در تعارض بود. 

خانم مجری برنامه از شخصیت متین، متدین و محترمی برخوردارند ولی مجری مخصوصاً در این‌گونه برنامه‌ها از طریق گوشی، با سر دبیر و مسئول برنامه در تماس است و سفارش‌های ایشان را اجرا می‌کند. از این روی انتظار آن است که مسئولان و مدیران ارشد سازمان صدا و سیما، از کنار این رخداد ناپسند و خسارت‌بار به آسانی عبور نکنند و برای پیشگیری از تکرار این‌گونه رخدادها، ماجرای یاد شده را مورد بررسی دقیق قرار بدهند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها