نقد یزدان پناه به خیمه شب بازی رسایی روی آنتن

کد خبر: 1279326

امیر حسین یزدان پناه، رییس اداره اخبار مجلس به نقد دعوت صداوسیما از حمید رسایی پرداخته و در مطلبی نوشته: این سه دقیقه عجیب از گفت‌گوی ویژه خبری امشب را ببینید. به نظر شما مجری مشکوک نیست؟ عادی است؟ خودش گفت‌وگو را اداره می‌کند یا با هدفون اداره می‌شود؟

نقد یزدان پناه به خیمه شب بازی رسایی روی آنتن

سرویس سیاسی فردا: امیر حسین یزدان پناه، رییس اداره اخبار مجلس به نقد دعوت صداوسیما از حمید رسایی پرداخته و در مطلبی نوشته:  این سه دقیقه عجیب از گفت‌گوی ویژه خبری امشب را ببینید. به نظر شما مجری مشکوک نیست؟ عادی است؟ خودش گفت‌وگو را اداره می‌کند یا با هدفون اداره می‌شود؟

عجیب‌تر این است که تنها چند ساعت پس از هشدارهای صریح رهبر انقلاب به نمایندگان منتخب نسبت به پرهیز از «دعوا راه انداختن»، «کشمکش»، «ستیزه‌گری» و «سخنان اختلاف‌انگیز»، صداوسیما در گفت‌وگوی ویژه خبری از آقای #رسایی دعوت کرد و مجری به طرز خارج از عرف، موضوع بحث را به جایی کشاند که رسایی دست به تخریب و تهمت علیه دکتر #قالیباف زد. یعنی حتی اجازه ندادند یک‌روز از هشدار آقا بگذرد و بعد خیمه شب بازی کنند.

آقای جبلی و خدابخشی یا سخنان امروز آقا را نشنیده‌اند یا شنیده‌اند و قصد دارند بازی که از روزهای قبل به‌خصوص شب انتخابات علیه آقای قالیباف آغاز کرده بودند را ادامه دهند؟

۱۵

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها