صبح‌نو:‌ کدام گفتمان در انتخابات شکست خورد؟/ نتیجه انفعال برخى جریان‌هاى سیاسى چه خواهد بود؟

کد خبر: 1278282

صبح نو نوشت: روشن ترین پیام مشارکت مردم و حتى نتایج انتخابات شکست گفتمان تحریم بود.

صبح‌نو:‌ کدام گفتمان در انتخابات شکست خورد؟/ نتیجه انفعال برخى جریان‌هاى سیاسى چه خواهد بود؟

 گروه سیاست سایت فردا - پس از برگزاری انتخابات اخیر تحلیل‌گران و رسانه‌ها دست به کار ارزیابی نتایج و شرایط دیدگاهها و جریان‌های مختلف در ترکیب آرای مردم شده‌اند. 

روزنامه صبح نو در این ارتباط نوشته: روشن ترین پیام مشارکت مردم و حتى نتایج انتخابات شکست گفتمان تحریم بود چه آنها که تحریم را ابزار اعلام اعتراض مى دانستند و چه آن دسته که با مغالطه مدعى بودند مشارکت در انتخابات در سرنوشت کشور بى اثر است و تفاوتى میان نامزدها براى مردم و آینده کشور وجود ندارد. 

شکست گفتمان تحریم به عبارتى تجربه متفاوتى است و درس عبرت براى آنها که شاید جاى خالى همراهان و همفکران خود را در مجلس بیش از هر زمان دیگرى احساس مى کنند. 

عدم مشارکت برخى جریان‌هاى سیاسى و انفعال در قبال وضعیت و شرایط کشور بدون تردید نتیجه اى به جز حذف این گروه‌ها به همراه نخواهد داشت. 

خروجى گفتمان تحریم، مجلسى خالى از تنوع سلایق است که ممکن است کیفیت برخى از ادوار گذشته را نداشته باشد حال آنکه دست یابى به راه حل و رفع مشکلات کشور حاصل مشارکت همه جانبه و فعال طیف‌ها و گروه‌هاى متنوع سیاسى است که باید در قبال وظایف و رسالت خود احساس مسئولیت و تکلیف کنند. امیدواریم مجلس دوازدهم چنین مجلسی

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها