شریعتمداری: دشمنان تابلودار گسترده‌تر از قبل به میدان آمدند تا از حضور مردم در انتخابات بکاهند

کد خبر: 1273178

تلویزیون‌های ماهواره‌ای جریانات ضد انقلاب بیرونی و شبکه‌های مجازی تحت مدیریت دشمن این روزها بی‌وقفه به تبلیغات و تلاش برای کاستن از حضور مردم در دو انتخابات پیش‌روی مشغولند.

شریعتمداری: دشمنان تابلودار گسترده‌تر از قبل به میدان آمدند تا از حضور مردم در انتخابات بکاهند

گروه سیاست سایت فردا - این روزها جریان‌های سیاسی هر یک درصدد تقویت جایگاه خود را در رقابت انتخاباتی اسفند ماه است و در این میان اپوزیسیون و برخی گروههای داخلی نیز جهت‌گیری‌شان علیه موجودیت نهاد انتخابات است. 

مدیرمسئول روزنامه کیهان در این خصوص نوشته: تلویزیون‌های ماهواره‌ای جریانات ضد انقلاب بیرونی، شبکه‌های مجازی تحت مدیریت دشمن، اظهار نظر مقامات آمریکایی و اروپایی، بی‌بی‌سی فارسی، VOA (صدای آمریکا‌)، رادیو فردا، رادیو فارسی‌زبان زمانه در هلند، شبکه فارسی‌زبان دویچه وله آلمان، ایندیپندنت فارسی، شبکه فارسی‌زبان یورو نیوز انگلیس، تارنمای وزارت خارجه اسرائیل، تلویزیون فارسی‌زبان العربیه سعودی و ده‌ها کانال تلگرامی و شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای که با هزینه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، هلند، سوئد و‌... در اختیار گروهک‌های ضد انقلاب نظیر کومله و منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و بهائی‌ها، تکفیری‌ها و‌... قرار گرفته و این روزها بی‌وقفه به تبلیغات و تلاش برای کاستن از حضور مردم در دو انتخابات پیش‌روی مشغولند. 

خدای مهربان بر درجات شهید همت، فرمانده شجاع و تیزهوش لشکر محمد رسول‌الله‌(ص‌) بیفزاید که خطاب به بر و بچه‌های رزمنده می‌گفت: «‌هر وقت در منطقه جنگی راه را گُم کردید، به خط آتش دشمن نگاه کنید، هرجا را که می‌کوبید، همانجا جبهه خودی است‌.»‌

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها