جوان: خاطرات اتهامات دروغین را زنده می‌کنند

کد خبر: 1271547

جوان نوشت: خانواده هاشمی گویا نمی‌خواهند متوجه باشند که پدرشان بخشی از این حاکمیت بوده و هر بار با طرح موضوعاتی سخیف، در واقع خودزنی می‌کنند و خاطرات اتهامات دروغین به پدرشان را زنده می‌کنند.

جوان: خاطرات اتهامات دروغین را زنده می‌کنند

گروه سیاست سایت فردا - محسن هاشمی اخیرا در مصاحبه‌ای گفته: حاکمیت هنوز نتوانسته دلیل فوت ایشان [مرحوم هاشمی] را به‌عنوان یک فوت نرمال استحکام بخشد؛ چون در حالت غیرنرمال اتفاق افتاده؛ حتی با گزارش‌های شورای امنیت، آقای روحانی روی گزارش شورای امنیت نوشته‌اند استحکام لازم ندارد. 

روزنامه جوان در واکنش به این اظهارات نوشته: شایعات ضدانقلاب و برخی تندرو‌های داخلی همیشه علیه نظام وجود داشته است و همیشه هم نظام مورد اتهام نمی‌تواند به شکل کامل خود را از دروغ‌های گفته شده، تبرئه کند. اما اینکه تصور شود همه مردم این شایعات را باور کرده‌اند، تخیل محسن هاشمی است. وگرنه در میان عامه مردم این شبهه که مرحوم هاشمی در استخری مشغول ورزش و تفریح بوده‌اند، به نظر پررنگ‌تر می‌آید. 

اگر هم بحث مرگ مشکوک است که عده‌ای هم درباره فوت مرحوم سید احمد خمینی هم که در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی رخ داد و درگذشتی طبیعی بود، حرف‌های دیگری می‌زنند. آیا وجود چنین شبهاتی یعنی آن‌ها درست هستند؟ آیا پدر محسن هاشمی به عنوان بخشی اصلی از حاکمیت در دهه ۹۰ توانست برای این عده مرگ طبیعی مرحوم احمد خمینی را توجیه کند؟ 

خانواده هاشمی گویا نمی‌خواهند متوجه باشند که پدرشان بخشی از این حاکمیت بوده و هر بار با طرح موضوعاتی سخیف، در واقع خودزنی می‌کنند و خاطرات اتهامات دروغین به پدرشان را زنده می‌کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها