جوان: به میزانی که رضایت و امید در مردم خلق شود مشارکت انتخاباتی افزایش می‌یابد

کد خبر: 1269855

جوان نوشت: یکی از متغیر‌هایی که بر میزان مشارکت شهروندان در انتخابات تأثیرگذار است، درجه اعتبار دولت و دولتمردان و میزان اعتماد به آن‌ها نزد شهروندان است.

جوان: به میزانی که رضایت و امید در مردم خلق شود مشارکت انتخاباتی افزایش می‌یابد

گروه سیاست سایت فردا - این روزها همگان از لزوم برگزاری انتخاباتی پرشور سخن می‌گویند. چنین انتخابات گرمی نیازمند فراهم آمدن شرایط و لوازمی است که هر یک از رسانه‌ها و تحلیل‌گران از نگاه خود به آن پرداخته است. 

روزنامه جوان در این زمینه نوشته: یکی از متغیر‌هایی که بر میزان مشارکت شهروندان در انتخابات تأثیرگذار است، درجه اعتبار دولت و دولتمردان و میزان اعتماد به آن‌ها نزد شهروندان است. 

به میزانی که دولتمردان و دستگاه‌های نظام نزد مردم قادر به خلق رضایت، اعتبار و امید باشند، مشارکت مردم در انتخابات افزایش خواهد یافت. 

مردم باید احساس کنند که دستگاه‌های مختلف نظام در تعامل مثبت و هم‌افزا با هم در حال تلاش جدی و البته اثربخش، در حال تلاش برای حل مشکلات کشور و گره‌گشایی از مشکلات زندگی روزمره مردم هستند. به طور طبیعی، مردم باید نتیجه این تعامل را هم در سهولت امور روزمره خود به‌ویژه در ادارات، اخذ مجوزها، دریافت وام‌ها، ثبت‌نام خودرو، دریافت تسهیلات مسکن و هر موضوع دیگری که جزو دغدغه‌های مهم مردم است، مشاهده کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها