تصویب فوق العاده خاص کادر درمان در کمیسیون تلفیق

کد خبر: 1268793

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ از پیش بینی برقراری ردیف فوق العاده خاص برای کادر سلامت در بودجه سال آینده خبر داد.

تصویب فوق العاده خاص کادر درمان در کمیسیون تلفیق

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ از پیش بینی برقراری ردیف فوق العاده خاص برای کادر سلامت در بودجه سال آینده خبر داد.

رحیم زارع، با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه 1403 در حوزه بهداشت و درمان، گفت: به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق وزارت بهداشت و درمان مکلف است جهت حمایت از بخش های بهداشتی، درمانی، پرستاران و حوزه سلامت نسبت به برقراری یک ردیف فوق العاده  خاص در احکام این اقشار اقدام کند.

نماینده مردم «آباده،بوانات،خرم بید و سرچهان» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: منابع این مصوبه از درآمدهای اختصاصی و سایر منابع عمومی که در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد تامین خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مصوبه می تواند منجر به افزایش حقوق کادر سلامت شود./

تکلیف وزارت بهداشت برای برقراری فوق‌العاده خاص کادر درمان

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون، وزارت بهداشت مکلف به برقراری فوق‌العاده خاص کادر درمان شد.

علی اصغر باقرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به مصوبه امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳در حوزه سلامت، گفت: بر اساس این مصوبه به منظور ارائه خدمات بهینه بهداشتی و درمانی و افزایش کیفیت خدمات سلامت، وزارت بهداشت مکلف شد نسبت به برقراری فوق العاده خاص برای تمامی کارکنان وزارتخانه، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان‌ها و موسسات تابعه و وابسته از محل درآمد های اختصاصی و سایر منابع عمومی کشور با هماهنگی سازمان برنامه بودجه اقدام کند.

 وی ادامه داد: البته این مورد مصوبه کمیسیون تلفیق بوده و برای تصویب نهایی باید در صحن علنی مصوب و به تایید شورای نگهبان برسد./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها