عکس روز

دردی که به جای مردم بی‌گناه می‌ریزد

کد خبر: 1266266

عکس‌های منتشر شده از حادثه دیروز تلخ‌تر از آن است که دیدن آن را به همه توصیه کنیم. نمونه آن اما همین عکسی است که در فضای مجازی بیش از همه مورد توجه قرار گرفته و هر انسانی را متاثر می‌کند.

دردی که به جای مردم بی‌گناه می‌ریزد

گروه سیاست سایت فردا - انفجارهای تروریستی دیروز در کرمان به اندازه‌ای تلخ و دردناک بود که به این سادگی‌ها فراموش نشود. از واکنش‌های مسئولان و تاکیدهایی که بر پیگیری این موضوع خواهد شد نیز مشخص است که اهمیت این واقعه ناگوار بر کسی پوشیده نیست. پیام‌های جهانی و همه تسلیت گفتن‌ها و محکومیت کردن‌ها نیز حاکی از آن است که وقتی جنایت رخ می‌دهد، امکان لاپوشانی آن نیست و حتی اگر منافع برخی به خطر افتد، نمی‌توانند از آن چشم پوشی کنند و واکنشی نشان دهند ولو در اندازه ابراز بی‌اطلاعی و تلاش برای برائت جستن.

در اینگونه اقدامات جنایت کارانه و از ورای سیاست‌بازی‌هایی که کار را به اینجا می‌رساند، آنچه بیش از همه اهمیت دارد؛ درد و زهری است که به جان مردم بیگناه ریخته می‌شود. عکس‌های منتشر شده از حادثه دیروز تلخ‌تر از آن است که دیدن آن را به همه توصیه کنیم. نمونه آن اما همین عکسی است که در فضای مجازی بیش از همه مورد توجه قرار گرفته و هر انسانی را متاثر می‌کند.

 

photo_5814350980014261083_y

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها