جوان / بی اعتنایی اصلاح‌طلبان به پیام تاجزاده

کد خبر: 1264276

جوان نوشت: اصلاح‌طلبان با بی‌اعتنایی از کنار مطالبه تاجزاده گذشته‌اند و همین نشان می‌دهد که نظر تاجزاده برای آن‌ها حائز اهمیت نبوده و نیز به نظر می‌رسد خود او هم چنان رادیکالیسم در وجودش و در متن مواضعش نهادینه شده که اصلاح‌طلبان می‌خواهند نادیده‌اش بگیرند.

جوان / بی اعتنایی اصلاح‌طلبان به پیام تاجزاده

گروه سیاست سایت فردا - هر چند طیف رادیکال اصلاح‌طلبان برای مدتی در ظاهر خود را مسلط بر جریان اصلاح‌طلبی نشان دادند اما در این اواخر نشانه‌هایی از تلاش دیگر اصلاح‌طلبان برای درآمدن از زیر سایه رادیکال‌ها بروز کرده است. 

روزنامه جوان در این ارتباط نوشته: تاجزاده در مطلب خود با نمایشی خواندن انتخابات و وعده توخالی دانستن مواضع اخیر نظام در خصوص انتخابات نوشته که وظیفه سیاست‌ورزان ایرانی، به ویژه اصلاح‌طلبان، مشارکت و معرفی نامزد در انتخابات آزاد و نه در نمایشی رسوا و کاملاً مهندسی شده است. 

اصلاح‌طلبان با بی‌اعتنایی از کنار مطالبه تاجزاده گذشته‌اند و همین نشان می‌دهد که نظر تاجزاده برای آن‌ها حائز اهمیت نبوده و نیز به نظر می‌رسد خود او هم چنان رادیکالیسم در وجودش و در متن مواضعش نهادینه شده که اصلاح‌طلبان می‌خواهند نادیده‌اش بگیرند. 

موضع رهبری درباره انتخابات باعث شده ضربه‌ای بر پیکر نحیف استدلال حامیان تحریم انتخابات وارد شود و تاجزاده به میدان آمده که بگوید مبادا فریب آیت‌الله خامنه‌ای را بخورید و دلتان برای انتخابات بسوزد و وارد میدان شوید! 

طیفی از اصلاح‌طلبان تلاش دارند مقابل تندروی تحریمی‌ها بایستند و اجازه ندهند بندی دیگر میان اصلاح‌طلبان و نظام پاره شود. در همین مسیر انتقادات از ریاست آذر منصوری بر جبهه اصلاحات مطرح می‌شود و تلاش‌هایی وجود دارد که با کنار گذاشتن او، افراد موجهی از اصلاح‌طلبان بر این کرسی تکیه زنند تا بتوانند فضای انتخاباتی را به درستی مدیریت کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها