ابوالفضل حسن بیگی در گفت‌وگو با «فردا»:

هیچ گروهی دیگر حاضر به ارتباط با احمدی‌نژاد نیست

کد خبر: 1262789

فعال سیاسی گفت: احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری اش برای گروهی خاص از خزانه کشور و جیب مردم هزینه های سنگینی کرد و امروز اعضای این گروه نمک گیر او هستند.

هیچ گروهی دیگر حاضر به ارتباط با احمدی‌نژاد نیست

گروه سیاست سایت فردا: 70 روز تا انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان باقی است. درباره فعالیت همه گروه‌های سیاسی خبر و تحلیل های در فضای رسانه ای مطرح می شود اما احمدی نژادی ها سکوت غریبی دارند. برخی معتقدند فعالیت آنها بعد از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت نامزدها آغاز می شود، در مقابل یک تحلیل هم آن است که احمدی نژادی ها می دانند جایگاهی در جامعه ندارند بنابراین کناری نشستند.

ابوالفضل حسن بیگی در گفت‌وگو با فردا درباره برنامه انتخاباتی طیف احمدی نژاد گفت: اقدامات آقای احمدی نژاد در دوره دوم ریاست جمهوری اش از نظر همه احزاب و گروه های سیاسی مردود بود. نفوذی ها و افرادی شبیه مشایی تمام زحمات احمدی نژاد را بر باد دادند چون اهداف و رویکردهای آنها در راستای استکبار جهانی بود.

وی افزود: احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری اش برای گروهی خاص از خزانه کشور و جیب مردم هزینه های سنگینی کرد و امروز اعضای این گروه نمک گیر او هستند و تصور می کنند اگر آقای احمدی نژاد روی کار بیاید دوباره می توانند از منافع و مطامع بیشتری برخوردار باشند.

این نماینده ادوار یادآور شد: هنوز گروه کوچکی در کشور وجود دارد که از احمدی نژاد به مثابه رئیس جمهور تبعیت و حمایت می کنند اما بعد از وقایع مختلفی که اتفاق افتاد به ویژه جنگ غزه، احمدی نژاد سکوت کرد و بر اثر این سکوت بخش زیادی از مخاطبانش ریزش کردند.

وی با بیان اینکه احمدی نژاد جایگاه و پایگاهی در بین احزاب ندارد، افزود: پایداری هرگز سرنوشت خودش را با احمدی نژاد و گروه او گره نخواهد زد چون می داند اگر چنین کند قطعا در لیست مردودی ها نزد افکارعمومی ایران قرار می گیرد.

این فعال سیاسی با اشاره به اقدامات احمدی نژاد خلاف مسیر انقلاب یادآور شد: امروز احمدی نژاد جز راه اندازی جنگ روانی آن هم به پشتوانه حمایت رسانه ای غرب، کار دیگری نمی تواند انجام دهد. هیچ حزب و گروه حاضر نیست با احمدی نژاد ارتباط داشته باشد بنابراین حرکت او مردود است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها