جوان/ کارگزارانی‌ها به دنبال انتخابات ریاست‌جمهوری 1404 هستند؟

کد خبر: 1260225

جوان نوشت: هر قدر طیف تندروی اصلاح‌طلب تلاش برای تخریب نهاد انتخابات و تحریم کج‌دار و مریز آن دارد، در مقابل حزب کارگزاران سازندگی، همچون همه انتخابات‌های گذشته، برای حضور در انتخابات مجلس، و حتی از هم اکنون، برای ریاست جمهوری برنامه‌ریزی روشن دارد.

جوان/ کارگزارانی‌ها به دنبال انتخابات ریاست‌جمهوری 1404 هستند؟

گروه سیاست سایت فردا - به‌رغم نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات امام احزاب و گروههای اصلاح‌طلب بر سر موضوعات مختلف از جمله اصل مشارکت در انتخابات دچار تفرق و بی‌تصمیمی هستند. در عین حال اما ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران سید حسین مرعشی، اسحاق جهانگیری و محسن هاشمی رفسنجانی را به عنوان سه کاندیدای ریاست‌جمهوری این حزب معرفی کرده است. 

روزنامه جوان در این زمینه نوشته: هر قدر طیف تندروی اصلاح‌طلب تلاش برای تخریب نهاد انتخابات و تحریم کج‌دار و مریز آن دارد، در مقابل حزب کارگزاران سازندگی، همچون همه انتخابات‌های گذشته، برای حضور در انتخابات مجلس، و حتی از هم اکنون، برای ریاست جمهوری برنامه‌ریزی روشن دارد. 

در انتخابات مجلس سال ۹۸ هم طیف تندروی اصلاح‌طلبان از «مشارکت نداشتن» در انتخابات دفاع می‌کرد، ولی کارگزارانی‌ها این موضع را انفعالی می‌دانستند و آن را رد می‌کردند. وقتی آذر منصوری از حزب تندروی اتحاد ملت رئیس جبهه اصلاحات شد، بار‌ها کارگزارانی‌ها این انتخابات را جنسیتی و نادرست دانستند. 

سازندگی البته زیادی برای حزب متبوع خود نوشابه باز کرده است، وگرنه برخی کسانی که سازندگی نام برده، نه رؤسای جمهور بالقوه و باعث افتخار حزب مذکور، بلکه از قضا دلیل خیلی از انتقادات به این حزب هستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها