حمله مسلحانه به گشت کلانتری شهرستان سیب و سوران

کد خبر: 1240570

بر اساس گزارشات رسیده ساعاتی قبل گشت کلانتری سیب و سوران مورد حمله مسلحانه تروریست های کوردل واقع شده است.

حمله مسلحانه به گشت کلانتری شهرستان سیب و سوران

 ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اثر تیراندازی کور و بزدلانه اشرار مسلح در سیب و سوران یک مامور پلیس به شهادت رسید و ۲ مامور دیگر زخمی شدند.

صبح امروز پنجشنبه دوم شهریورماه ماموران گشت کلانتری شهرستان سیب و سوران واقع در استان سیستان و بلوچستان که در راستای برقراری امنیت نسبت به گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در حال فعالیت بودند، توسط اشرار مسلح مورد سوقصد قرار می گیرند.

بر اثر اصابت گلوله ۲نفر از ماموران مجروح که پس از انتقال به بیمارستان ستواندوم علی بیژنی زیبا بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می گردد.

بر اساس این گزارش، شهید بیژنی متاهل ، دارای دو فرزند دختر و ساکن استان مرکزی است./ ایرنا

عوامل شهادت مامور انتظامی در سیب و سوران تحت تعقیب پلیس هستند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عوامل شهادت ستوانسوم علی بیژنی مامور انتظامی کلانتری سیب و سوران همچنان تحت تعقیب پلیس قرار دارند.

سردار دوستعلی جلیلیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ادامه افزود: ساعاتی قبل سرنشینان یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ نقره ای رنگ طی اقدام ناجوانمردانه مبادرت به حمله تروریستی کور به ۲ واحد گشتی پلیس شهرستان سیب سوران کرد که منجر مجروحیت سه نفر از عوامل انتظامی واحد گشت پلیس شد.

وی ادامه داد: بلافاصله واحد گشتی دیگر اقدام به درگیری و تعقیب آنان با رعایت ملاحظات پیشگیری از صدمه شهروندان با استفاده از شرایط محیطی متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مجروحان به مراکز درمانی منتقل که متاسفانه ستوانسوم علی بیژنی علی رغم تلاش کادر درمانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی خاطر نشان کرد: تروریست ها همچنان تحت تعقیب هستند و اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

سردار جلیلیان افزود: شهید علی بیژنی متاهل و دارای ۲ فرزند دختر و اهل شهرستان اراک است./ ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها