فردا گزارش می‌دهد؛

مأموریت جدید شهردار تهران

کد خبر: 1232480

ضرورت کاهش آسیب های اجتماعی شهر تهران بر کسی پوشیده نیست و تحقق این مسئله همکاری شهرداری و دولت را می طلبد.

مأموریت جدید شهردار تهران

گروه سیاسی فردا: عصر دیروز علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جشن فرزندان غدیر درباره همکاری جدید با دولت صحبتی کرد که برخی رسانه ها به استناد آن صحبت تیتر زدند «زاکانی از شهرداری می‌رود؟». این خبر در شبکه های اجتماعی به سرعت پخش شد و بازتاب های فراوانی داشت اما واقعیت، موضوع دیگری بود.

ماجرا از این قرار است که برای کاهش آسیب های اجتماعی این موضوع در کمیسیون مربوطه دولت در حال بررسی است که شهردار تهران «دستیار ویژه رئیس جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی شهر تهران» شود. بر همین اساس زاکانی شهردار تهران گفت «این موضوع مطرح شده و در کمیسیون‌های تخصص در حال بررسی است و تا زمانیکه در جلسه هیات دولت تصویب و ابلاغ نشود نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد».

وقتی برخی رسانه ها تعبیر نادرستی از صحبت های شهردار کردند عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در مقام روشنگری برآمد و توضیح داد «آقای زاکانی به دولت نمی‌رود بلکه ۲ سال است که به دولت رفته! ‌شهردار تهران هم‌اکنون عضوی از کابینه و همراه رئیس‌جمهور است. خبری هم که منشاء شایعه رفتن دکتر زاکانی از شهرداری شده است، تصمیم خوب دولت در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی پایتخت است که پس از بررسی‌ها از سوی دولت اعلام می‌شود».

با وجود این توضیح برخی رسانه ها مأموریت جدید آقای شهردار را مصداق «دو شغله شدن» تعبیر کردند که قاعدتا این موضوع پیش از آنکه از طرف دولت اعلام رسمی شود؛ مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها