در گفتگو با فردا مطرح شد؛

سالک: روند جلب اعتماد مردم به دولت صعودی است

کد خبر: 1179665

فعال سیاسی اصولگرا گفت:وقتی هزاران نفر کارگر دوباره مشغول به کار شوند اعتماد آنها نسبت به نظام و دولت بیشتر خواهد شد.

سالک: روند جلب اعتماد مردم به دولت صعودی است

گروه سیاسی فردا: از شعارهای سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری احیای اعتمادعمومی به دولت و افزایش امید جامعه به آینده بود. این شعاری است که رئیس جمهور اخیرا نیز بر آن تأکید کرد.

احمد سالک در گفتگو با خبرنگار فردا درباره میزان افزایش امید جامعه به آینده تحت تأثیر اقدامات دولت سیزدهم گفت: پاسخ به این سوال نیاز به یک سنجش میدانی دارد تا با آمار و ارقام درباره این موضوع صحبت کنیم اما در کل می توانیم مصادیقی را برشمریم. مثلا کارخانه هایی که به دلیل معوقه در پرداخت اقساط بانک ها تعطیل یا نیمه تعطیل بودند، آقای رئیسی وارد شد و مشکل را حل کرد.

وی افزود: آمار راه اندازی دوباره کارخانه ها کم نبود و قریب به 2 هزار مورد می شود. وقتی هزاران نفر کارگر دوباره مشغول به کار شوند اعتماد آنها نسبت به نظام و دولت بیشتر خواهد شد. موضوع دیگر گرانی و تورم است چون با معیشت مردم پیوند می خورد. وقتی مردم مشکل معیشتی دارند، ضعف اعتماد آنها به مسئولان را در پی دارد. اگر این مشکل حل شود بی تردید اعتماد مردم به دولت بالای 80 درصد خواهد بود.

این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با اشاره به موضوع بیکاری اظهار کرد: نرخ بیکاری به ویژه در قشر تحصیلکرده‌ با حمایت از شرکت های دانش بنیان به طور قابل ملاحظه ای کاهش خواهد یافت. در مجموع موارد مختلف و نوع جلب اعتماد متناسب با موضوعات مورد نیاز در جامعه است.

این فعال سیاسی اصولگرا روند جلب اعتماد مردم به دولت را صعودی خواند و افزود: البته این آشوب ها و مسائلی که به وجود می آید، مقداری ضربه احساسی دارد و بی تردید آن نااعتمادی را به وجود می آورد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها