وقت آن است که آسیب شناسی ملی انجام شود.

کد خبر: 542346

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه 40 سالگی این نظام اسلامی، وقت آن است که آسیب شناسی ملی انجام شده و حتما در رفتار گذشته تجدید نظر کنیم

خبرگزاری ایرنا: حسین امیری خامکانی روز سه شنبه در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با تشکر از دولت که تلاش خود را در ایجاد آرامش و مهار بحران ها به کار گرفته است، افزود: باید بپذیریم که این وضعیت اقتصادی یک شبه به وجود نیامده است و یک شبه هم قابل جبران نیست.
نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی گفت: با همه پیشرفت ها، وضعیتی که در کف جامعه وجود دارد برآیند فرآیند چند دهه است و هیچ نهادی نمی تواند خود را تبرئه کند.
امیری خامکانی با بیان اینکه دهه گذشته تجربه خوبی برای همه از جمله نهادهای اثر گذار و مردم شد، افزود: در آستانه 40 سالگی این نظام اسلامی، وقت آن است که آسیب شناسی ملی انجام شده و حتما در رفتار گذشته تجدید نظر کنیم.
وی ادامه داد: باید بپذیریم که روند گذشته جواب نداده است و نیاز به برجام ملی داریم.
نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به انتخاب استان کرمان به عنوان استان پایلوت ( طرح آزمایشی ) برای اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: امیدوارم در این زمینه با استفاده از ظرفیت ها بتوانیم در جهت تولید و رفع بیکاری حرکتی انجام دهیم.

امیری خامکانی همچنین با تشکر از سفر هیات دولت به استان کرمان افزود: انتظار داریم تصمیمات اساسی همچون تامین آب استان با جدیت در دستور کار دولت قرار گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها