کتمان آمار نرخ رشد نشانه تعمیق رکود است

کد خبر: 502446

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: کتمان آمار نرخ رشد تولید ملی در سال 94 نشان‌دهنده تعمیق رکود در سال جاری است.

خبرگزاری فارس،: حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه (25 اسفند) در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس گفت: اگر بارها شعار اقتصاد مقاومتی داده شود و صدها جلسه در این باره تشکیل شود ولی وضعیت تولید داخلی بهتر نشود، اگر واردات از خارج کاهش نیابد، اگر نقدینگی واحدهای تولیدی فراهم نشود، اگر اخراج کارگران ادامه یابد، اگر روز به روز به عده جوانان تحصیلکرده خانه‌نشین اضافه شود، در واقع نسخه نجات‌بخش اقتصاد مقاومتی عملی نشده است.
وی ادامه داد: کتمان آمار نرخ رشد تولید ملی در سال 94 نشان دهنده تعمیق رکود در سال جاری است و با انکار رکود،‌رکود حل و رفع نمی‌شود.
حاجی‌دلیگانی در مجلس شورای اسالمی گفت:‌ از دولت می‌خواهم همانطور که 25 میلیون تومان وام برای فروش خودرو گذاشتند وام‌های قرض الحسنه نیز برای دختران عقد شده‌ای بگذارند که به جهت ناتوانی در خرید وسایل اولیه زندگی سالیان سال است که به خانه بخت نرفته‌اند و در خانه پدر و مادر مانده‌اند.
نماینده مردم شاهین‌شهر انتظار از دولت را اقدام عملی جهت برخورداری عادلانه از منابع کشور برای همه مردم برشمرد و گفت: دولت یکسان‌سازی دریافتی بازنشستگان تأمین اجتماعی را فورا اجرا کند و ظلم رفته به بازنشستگان پیش از موعد را جبران کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها