همه کاندیداها در بررسی صلاحیت‌ها برابر قانون مساویند

کد خبر: 480643

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس با تأکید بر همکاری احزاب و جریانات سیاسی با شورای نگهبان گفت: همه کاندیداها در بررسی صلاحیت‌ها با هم برابرند و هیچ‌کس نسبت به دیگری برتری ندارد.

فارس: ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روند بررسی صلاحیت‌ها در خصوص کاندیداهای مجالس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: همه کاندیداها در برابر قانون مساوی هستند و هیچ‌کس نسبت به دیگری برتری ندارد و هیچ فرد، حزب یا گروهی نسبت به سایرین برتری ندارد.
وی افزود: جریانات سیاسی باید همکاری لازم را با شورای نگهبان در ارتباط با بررسی صلاحیت‌ها داشته باشند چراکه اگر احزاب و گروه‌های سیاسی ما تابع قانون نباشند، قطعاً نمی‌توان انتظار داشت که دیگران نسبت به این موضوع تمکین کنند.
عضو هیأت رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه جایگاه مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی جایگاه رفیعی است، اظهار داشت: ما همه باید تابع قانون باشیم و آنچه را که قانون مشخص کرده، ملاک عمل همگان باشد.
جراره خاطرنشان کرد: دست شورای نگهبان باز باشد تا براساس چارچوب وظایف قانونی خود آنچه را که به صلاح کشور است انجام دهد تا افرادی نتوانند از طریق جریانات سیاسی راه نفوذی به این دو مجلس ورود پیدا کرده و برای کشور هزینه‌هایی را تحمیل کند.
وی در پایان گفت: قطعاً آنچه که مورد مطالبه مردم است این است که ما مجلس سالمی داشته باشیم تا بتوان اهداف نظام و انقلاب و همچنین خواست مردم را از طریق آن دنبال کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها