چاره رفع مشکلات اقتصادی توجه و اعتماد به توان داخل است

کد خبر: 478213

نماینده مردم ورامین گفت:همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید داشتند مشکلات اقتصادی ما از لوزان و ژنو حل نمی‌شود بلکه چاره رفع آن در داخل کشور و توجه و اعتماد به توان و سرمایه‌های داخل است.

تسنیم: سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، با اشاره به وعده‌های دولت و عدم تحقق آن اظهار داشت: حجت‌الاسلام روحانی قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 وعده داده بودن که وضعیت اقتصادی کشور را 100 روزه سامان دهند و چندین بار تاکنون اعلام کردند که ما از رکورد خارج شدیم اما خودشان باز برنامه دیگری برای خراج از رکود ارائه کردند.
وی ادامه داد: این نشان‌دهنده آن است که وضعیت رکورد در کشور روزبه‌روز عمیق‌تر و بحرانی‌تر می‌شود زیرا نمی‌توان واقعیت‌ها را تغییر داد ما با شعار و سخنرانی نیز از وضعیت رکود خارج نمی‌شویم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی معتقد است: زمانی که رکورد حاکم شود وضعیت تولید، اشتغال و کسب درآمد دچار ضعف و مشکلات فراوانی می‌شود و بحران بیکاری امروز ناشی از رکوردی است که بر کشور حاکم شده است.
نقوی حسینی تصریح کرد: ما در دولت تلاش و اراده جدی برای خروج از وضعیت رکورد را مشاهده نمی‌کنیم، بنده بارها گفته‌ام که با دولت استخر، جکوزی و سونا نمی‌توان از رکورد خارج شد و اقتصاد مقاومتی را پایدار کرد بلکه یک همت والا و طرحی نو می‌طلبد.
وی با تأکید بر ضرورت توجه و بهره‌برداری از ظرفیت‌های داخلی، گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید داشتند مشکلات اقتصادی ما از لوزان و ژنو حل نمی‌شود بلکه چاره رفع آن در داخل کشور و توجه و اعتماد به توان و سرمایه‌های داخل است.
نماینده مردم ورامین در پایان تصریح کرد: تا زمانی که اعتماد به توان و سرمایه‌های داخل وجود ندارد و مسئولان نیز فقط از پشت میز شعار می‌دهند و عملی در کارهایشان دیده نمی‌شود قطعاً مشکلات کشور نیز حل نخواهد، رفع مشکلات کشور نیازمند یک عزم جدی از سوی مسئولان است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها