برگزاری جشن میلادمولود کعبه در زینبیه

کد خبر: 341206

مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان راه اندازی کمپین مردمی حمایت از نامزدی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری در یمن، تشکیل کمیته‌های برآورد خسارت در حمص و انفجار قوی در درعا دانست.

فارس: مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان راه اندازی کمپین مردمی حمایت از نامزدی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری در یمن، تشکیل کمیته‌های برآورد خسارت در حمص و انفجار قوی در درعا دانست .

تحولات میدانی

سیاستمدار یمنی: سوریه مایه مباهات محور مقاومت و دفاع از جهان عرب است

شهر صنعا، پایتخت یمن روز گذشته شاهد برگزاری کمپین مردمی حمایت از نامزدی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه در یمن بود .

اهالی تا پایان بازسازی کامل شهر از ورود منع شده‌اند/ تشکیل کمیته‌های برآورد خسارات

رئیس شورای استانداری حمص تاکید کرد که اهالی بخش قدیمی شهر حمص تا پایان بازسازی کامل این بخش شهر از ورود به آن منع شده‌اند و در این راستا کمیته‌ برآورد خسارات تشکیل شده است .

انفجار قوی در «درعا» همزمان با حمله گروه‌های مسلح به نقاط تجمع ارتش

ساعتی پیش شهر درعا در جنوب سوریه شاهد یک انفجار قوی بود که چندین کشته و زخمی برجا گذاشت. همزمان با این انفجار گروه‌های تروریستی تلاش کردند به نقاط تجمع ارتش سوریه حمله کنند .

آیا سرنوشت انتخابات لبنان به انتخابات سوریه گره خورده است

در حالی‌ که پرونده انتخابات ریاست جمهوری در لبنان همچنان در پرده ابهام است، محافل سیاسی لبنان از گره خوردن این انتخابات به انتخابات ریاست جمهوری در سوریه خبر می‌دهند .

ارتش سوریه در ماه آوریل از سلاح‌های شیمیایی استفاده کرده است

یک گروه حقوق بشری در گزارشی مدعی شده است که شواهد مستحکمی مبنی بر این وجود دارد که ارتش سوریه ماه گذشته میلادی از سلاح‌های شیمیایی استفاده کرده است .

تلفات حمله خمپاره‌ای به میدان اصلی حلب به 43 کشته و زخمی رسید

تلفات حمله خمپاره‌ای گروه‌های مسلح به میدان اصلی حلب که امروز بعد از ظهر صورت گرفت، به 43 کشته و زخمی رسید .

داعش یکی از سرکردگانش را اعدام کرد/هلاکت یکی از سرکردگان جبهه اسلامی در حلب

گروه تروریستی داعش یکی از سرکردگان نظامی خود در رقه را درحالی اعدام کرد که از حلب نیز گزارش شده که در جریان عملیات ارتش سوریه در این شهر یکی از سرکردگان جبهه اسلامی نیز به هلاکت رسید .

تحولات سیاسی

رئیس سابق سازمان اطلاعات اسرائیل: باید به امکان دخالت نظامی در سوریه توجه داشت

رئیس سابق سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل باید به امکان دخالت در تحولات سوریه برای اهداف بشر دوستانه توجه داشته باشد .

تقویت فرصت حل سیاسی بحران‌های سوریه و عراق با دعوت ریاض از «ظریف »

دعوت سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان از همتای ایرانی‌اش به مثابه یک زلزله سیاسی مهم است که معادله‌های (سیاسی) در منطقه را بر هم خواهد زد و فرصت‌ دستیابی به راه حل‌های سیاسی برای دو بحران سوریه و عراق را تقویت خواهد کرد .

مراسم گرامی‌داشت میلاد امیر مومنان(ع) در زینبیه(س) دمشق برگزار شد

منطقه زینبیه(س) در جنوب دمشق طی شب گذشته و امروز سه‌شنبه شاهد برگزاری مراسمی به مناسبت میلاد امیر مومنان(ع) با حضور عاشقان آن حضرت از نقاط مختلف سوریه و زائران حضرت زینب (س) از سراسر جهان بود .

« اخضر ابراهیمی» رسما از سمت خود کناره‌گیری کرد

نماینده سازمان ملل و اتحادیه عرب روز سه‌شنبه رسما از سمت خود کناره‌گیری کرد و استعفای وی از سوی دبیر کل سازمان ملل نیز مورد پذیرش قرار گرفت .

فابیوس: متاسفیم که آمریکا به سوریه حمله نکرد

وزیر امور خارجه فرانسه که به آمریکا سفر کرده، در آستانه آغاز دور تازه مذاکرات هسته‌ای، گفت ایران باید تعداد سانتریفیوژ‌های خود را کاهش دهد. وی همچنین از عدم اقدام نظامی آمریکا علیه سوریه، ابراز تأسف کرد .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها