چه رنگ‌هایی برای رنگ دیوار پذیرایی مناسب است؟

کد خبر: 929114

طراحان دکوراسیون همیشه به دنبال انتخاب بهترین رنگ دیوار پذیرایی و به دنبال پیدا کردن راه‌های خلاقانه برای کار با رنگ در فضای منزل هستند. بسیاری از طراحان برای رنگ آمیزی دیوار‌ها از قالب استفاده می‌کنند. بهره گیری از تضاد رنگ‌ها نیز تاثیر و جلوه‌ی زیادی دارد. در رنگ دیوار پذیرایی نیز باید از انواع تکنیک‌های رنگ آمیزی استفاده کرد.

چه رنگ‌هایی برای رنگ دیوار پذیرایی مناسب است؟

ایده شات: طراحان دکوراسیون همیشه به دنبال انتخاب بهترین رنگ دیوار پذیرایی و به دنبال پیدا کردن راه‌های خلاقانه برای کار با رنگ در فضای منزل هستند. بسیاری از طراحان برای رنگ آمیزی دیوار‌ها از قالب استفاده می‌کنند. بهره گیری از تضاد رنگ‌ها نیز تاثیر و جلوه‌ی زیادی دارد. در رنگ دیوار پذیرایی نیز باید از انواع تکنیک‌های رنگ آمیزی استفاده کرد. رنگ‌های پر رنگ ایجاد تغییر و تحول در رنگ آمیزی فضای پذیرایی و استفاده از پرنگ‌ترین رنگ‌ها در کنار رنگ‌های ملایم تنوع وبی ایجاد خواهد کرد. ترکیب رنگ روی دیوار می‌تواند متناسب با ترکیب رنگ فرش‌ها باشد. استفاده از رنگ‌های پر رنگ در قاب بندی نیز زیبایی خاصی به فضای پذیرایی می‌دهد.

چه رنگ‌هایی برای رنگ دیوار پذیرایی مناسب است؟

دیوار پر رنگ استفاده از گچ بری و سایه روشن استفاده از گچ بری و رنگ آمیزی سایه روشن نیز یکی از راه‌های زیبای رنگ آمیزی فضای پذیرایی است. گچ بری‌ها روی دیوار قاب‌های جذابی ایجاد می‌کنند که بعداً می‌توان داخل آن‌ها را نیز با قاب عکس جلوه داد. با توجه به تمایل و علاقه افراد می‌توان از سایه روشن هر رنگی برای این نوع از رنگ آمیزی استفاده کرد. برای مثال سبز کم رنگ و پرنگ، کرم و قهوه‌ای و هر زوج سایه روشنی که مورد پسند اهالی خانه باشد.

چه رنگ‌هایی برای رنگ دیوار پذیرایی مناسب است؟

گچ بری استفاده از تضاد رنگ‌ها لازم نیست برای رنگ آمیزی فضای پذیرایی حتماً رنگ‌ها با هم هارمونی داشته باشند. می‌توانید از تضاد رنگ‌ها نیز برای جلوه دادن به دیوار‌ها بهره ببرید. البته انتخاب رنگ‌های متضاد یک انتخاب جسورانه است و لازم است نقاطی را که تمایل دارید برای آن‌ها از رنگ متضاد استفاده کنید از قبل مشخص کنید. برای مثال همانطور که در تصویر می‌بینید قاب شومینه می‌تواند با یک رنگ کاملاً متضاد رنگ شود و جلوه‌ی بیشتری داشته باشد. رنگ‌های متضاد و متفاوت تنوع بالایی دارند و طبق سلیقه‌ی خود می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. حتی می‌توانید سبز و آبی را در کنار هم امتحان کنید.

چه رنگ‌هایی برای رنگ دیوار پذیرایی مناسب است؟

تضاد رنگ‌ها استفاده از رنگ‌های با کنتراست بسیار بالا اگر ایده‌ی شما استفاده از رنگ‌های خیلی متضاد یا با کنتراست بالا است بهتر است این تضاد را تنها در حاشیه‌ها استفده کنید. برای مثال در تصویر می‌بینید که حاشیه‌های چوبی رنگ سبب جلوه‌ی بهتری شده اند. این مدل استفاده از رنگ‌های متضاد در عین حال که زیبایی به رنگ آمیزی می‌بخشد سبب می‌شود فضای خانه خیلی تیره یا خیلی بی روح نباشد.

چه رنگ‌هایی برای رنگ دیوار پذیرایی مناسب است؟

حاشیه متضاد رنگ دیوار پذیرایی حال و هوای ورودی خانه را تعیین می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها