حمله فرد متصرف به مامورین منابع طبیعی لاهیجان

کد خبر: 896550

​رئیس اداره منابع طبیعی لاهیجان گفت: فرد متصرف به خودرو دولتی و مامورین حمله ور شد و ضمن فحاشی به مامورین، با کلنگ شیشه‌های خودرو اعزامی را کاملا خرد کرده و پس از آن به مناطق جنگلی گریخت.

حمله فرد متصرف به مامورین منابع طبیعی لاهیجان

خبرگزاری ایسنا: حقی از حمله به ماموران منابع طبیعی شهرستان لاهیجان خبر داد و اظهار کرد: طی عملیات رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان لاهیجان، مامورین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، مورد حمله فرد متصرف قرار گرفتند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لاهیجان افزود: ماموران حفاظتی این اداره که به منظور رفع تصرف اراضی ملی در «لیالمان» شهرستان، با دستور مقام قضایی و با همراهی پاسگاه انتظامی منطقه اعزام شده بودند، در حین انجام عملیات رفع تصرف، فرد متصرف به خودرو دولتی و مامورین حمله ور شد و ضمن فحاشی به مامورین، با کلنگ شیشه‌های خودرو اعزامی را کاملا خرد کرده و پس از آن به مناطق جنگلی گریخت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با حضور به موقع یگان ویژه نیروی انتظامی و با همکاری مامورین اداره منابع طبیعی، نامبرده دستگیر و بازداشت شد.

این مقام مسئول، با بیان اینکه متخلف پس از تصرف اراضی ملی، اقدام به تراس بندی و کاشت نهال مثمر (به منظور گمراه کردن و تثبیت تصرف غیر قانونی خود) و فنس کشی کرده بود، خاطرنشان کرد: با تلاش و جدیت مامورین جان بر کف از عرصه موصوف رفع تصرف و از ید متصرف خلع شد.

به گزارش ایسنا، فرد متخلف که ۵۰ ساله است حدود ۳ هزار مترمربع زمین ملی را تصرف، قطعه بندی، فنس کشی و نهال کاری کرده بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها