واژگونی تانکر نفت کوره در اتوبان فرودگاه اصفهان

کد خبر: 806347

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان گفت: ساعت ۱۹ شی گذشته یک تانکر حامل سوخت در اتوبان فرودگاه واژگون شد و مسیر رفت و برگشت این اتوبان را مسدود کرد.

واژگونی تانکر نفت کوره در اتوبان فرودگاه اصفهان
خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان گفت: ساعت ۱۹ شی گذشته یک تانکر حامل سوخت در اتوبان فرودگاه واژگون شد و مسیر رفت و برگشت این اتوبان را مسدود کرد.
جواد درستکار با اشاره به واژگونی تانکر حامل سوخت اظهار داشت: این حادثه در اتوبان فرودگاه اتفاق افتاد و سبب بسته شدن جاده رفت و برگشت شد. وی افزود: تانکر حامل بار نفت کوره از سمت اصفهان به طرف پل فرودگاه در حال حرکت بوده و در پل مولنجان به علت عدم توجه به جلو واژگون شد. رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان با بیان اینکه راننده در حادثه مجروح شد، گفت: علت واژگونی تانکر عدم توجه به جلو و ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بوده است. وی ادامه داد: این حادثه ساعت ۱۹ شب گذشته رخ داده و هر دو مسیر رفت و برگشت را مسدود کرد. درستکار تصریح کرد: پلیس راه محور جایگزین برای عبور را محور خاتون آباد اعلام کرده که تا باز شدن مسیر رانندگان از این مسیر استفاده کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها