فرمانده فراجا: دشمن در جنگ ترکیبی شکست خورده است

کد خبر: 1289697

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: باحضور مردم با بصیرت در صحنه جنگ ترکیبی و شناختی دشمن شکست خورده است.

فرمانده فراجا: دشمن در جنگ ترکیبی شکست خورده است

سردار احمد رضا رادان عصر دوشنبه در دیدار با مردم خوزستان در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز ، اظهار کرد: امروز حضور مردم شریف خوزستان در مصلی اهواز نشان می دهد که پلیس جمهوری اسلامی ایران در انجام ماموریت های خود مورد حمایت مردم با بصیریت و آگاه کشور است است.

فرمانده فراجا با بیان اینکه خوزستان در هشت سال دفاع مقدس که به نوعی امتحان الهی برای مردم ایران بود ، در سنگر مبارزه با دشمن سنگ تمام گذاشت افزود: شهرستان های قهرمان خوزستان نیز هر کدام به نوبه خود در این دوره تاریخی نقش آفرین بودند.

وی بیان کرد: آنچه مردم استان خوزستان در دوران دفاع مقدس رقم زدند، ترکیبی از همت مردمی و ایمان اسلامی بود که برای جهان فرهنگ سازی شد.

سردار رادان گفت: وقتی همت و ایمان در کنار هم باشند تمامی سنگرهای دشمن یکی پس از دیگری فتح خواهد شد ؛ آنچه توانست فرهنگ‌ساز و زمینه‌ساز شود و تمامی جبهه کفر را در برابر ایران اسلامی یکی پس از دیگری به سقوط کشاند، ایمان اسلامی مردم بود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن همت و ایمان اسلامی مردم را مورد هدف قرار داده است ادامه داد: بدخواهان ملت ایران در طول این سال ها همواره ناکام بودند و همواره در تلاش برای آسیب رساندن هستند.

فرمانده فراجا با اشاره به اینکه دشمن امروز در عرصه جنگ نرم و شناختی ورود کرده است افزود: در خصوص حجاب، مردم ما از زمان رضاخان قلدر درگیر مبارزه بودند و این غلام استکبار جهانی سالها به مبارزه جدی با زنان باحجاب پرداخت ولی ناکام ماند.

دشمن می خواهد در ایران اسلامی فرهنگ باطلی راه اندازی کنند

سردار رادان خشونت علیه زنان، ازدواج سفید، شکست بنیان خانواده و بی بندوباری را از مسائل حاکم بر غرب دانست و گفت: امروز در کشورهای اروپایی و غربی، موضوع خانواده معنایی ندارد و آنها به ناچار برای تداوم نسل خود درهای کشورهای خود را به روی مهاجران باز کردند و دشمن می خواهد در ایران اسلامی نیز چنین فرهنگ باطلی راه اندازی کنند.

وی ادامه داد: دشمن دین و خانواده و غیرت را هدف گرفته و قصد دارد حیا و عفت را از زنان و غیرت را از مردان بگیرد و این را آغاز راه برای نابودی ایران اسلامی می داند.

فرمانده فراجا عنوان کرد: امروز به پرونده‌های جدیدی رسیده ایم که دشمن از ۲۴ استراتژی برای رواج فرهنگ بی‌حجابی در کشور ایران اسلامی استفاده می کند.

وی با اشاره به این استراتژی دشمن گفت: آنها اعلام کردند که دختران بدحجاب سربازان خوب ما در جامعه هستند، یعنی در واقع از غفلت دختران قصد دارد، سواستفاده کرده تا جنگ شناختی را تکمیل کنند و زنان چادری در ایران را به منزله پرچم میدانند که باید این پرچم نابود شود.

وی گفت: امید است در اجرای طرح نور مردم با بصیرت ایران اسلامی در صحنه بمانند و از ما حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان: در جهان غرب، کانون خانواده متلاشی شده است

به گزارش ایرنا ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز نیز در این مراسم اظهار کرد: خوزستان دین خود را به کشور ادا کرده و امروز در جنگ فرهنگی با طراحی استکبار جهانی شاهد هستیم که بار دیگر مردم خوزستان و شهرستان اهواز به صحنه آمدند.

فرمانده فراجا: دشمن در جنگ ترکیبی شکست خورده است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد ادامه داد: مسلمانان در صورتی بهترین امت هستید که امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه محقق کنند.

وی بیان کرد: امروز در حرکت زیبای طرح نور بخشی از کار را شاهد هستیم و باید تمامی دستگاه‌ها ، مجموعه فراجا را در کنار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امروز در جهان غرب، کانون خانواده متلاشی شده است اما در این اسلامی این کانون با تمام قدرت حفظ شده است./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها