تأمین ۳ میلیون یورو برای انسداد مرزی در کشور

کد خبر: 1280053

فرمانده مرزبانی فراجا از اختصاص ۳ میلیون یورو برای انسداد مرزی در کشور و خنثی سازی بیش از ۴ هزار تحرک عناصر تروریستی در کشور خبر داد.

تأمین ۳ میلیون یورو برای انسداد مرزی در کشور

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در نشست خبری گفت: بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مرزنشین در کشور داریم که این عزیزان در تأمین امنیت مشارکت دارند.

وی افزود: تأمین نظم و امنیت در دریاها برعهده دریابانی و نظارت بر شناورها و … نیز بر عهده پلیس است، ما یک مرکز آموزش برای ایجاد امنیت دریا ایجاد کردیم که در آن به ناخداها و افراد حاضر در لنج‌ها و… نیز آموزش داده می‌شود.

فرمانده مرزبانی فراجا از تأمین ۳ میلیون یورو برای انسداد مرزها طی سه سال آینده خبر داد و گفت: این مبلغ با اولویت انسداد در مرزهای جنوب شرقی، شمال‌غربی و غربی هزینه خواهد شد. همچنین افزایش نظارت بر مرزها با استفاده از تجهیزات اپتیکی و … نیز در دستور کار است.

سردار گودرزی گفت: راه انداری مراکز مانیتورینگ در پایانه‌های مرزی یکی از اقدامات برجسته مرزبانی بود و توانستیم ایستایی زائران را به حداقل ممکن برسانیم که باعث رضایت مندی شد.

وی ادامه داد: ناوگان دریایی مرزبانی فراجا تقویت شده و در یکسال اخیر ۱۴۰ قایق تندرو به ناوگان ما افزوده شده است‌.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: با همکاری وزارت نفت و اتصال مرزبانی فراجا به سامانه‌های اعطای سوخت موفق شدیم در سه ماه اخیر مانع قاچاق ۲۷ میلیون لیتر سوخت در بدو اقدام آنها شویم.

سردار گودرزی گفت: رشد ۹۵ درصدی کشفیات سوخت از قایق‌ها و شناورهای داخلی و تعیین هویت آنها و رشد ۱۱ درصدی کشفیات سوخت از شناورهای خارجی بخش دیگری از اقدامات فرماندهی مرزبانی است.

‌وی افزود: در سال جاری بیش از ۴ هزار تحرک عناصر تروریستی در نقطه صفر مرزی خنثی شده است.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها