کندوان یک‌طرفه می‌شود؟

کد خبر: 1264944

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به ترافیک آرام در این محور گفت: اجرای طرح یک‌طرفه منوط به افزایش بار ترافیکی در محدوده تعریض در منطقه «طویر» است.

کندوان یک‌طرفه می‌شود؟

محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان درباره وضعیت ترافیکی در محور کندوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر محور کندوان از ترافیک آرامی برخوردار است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح یک‌طرفه منوط به افزایش بار ترافیکی در محدوده تعریض طویر است، اضافه کرد: در صورت نیاز در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرمانده پلیس راه کندوان با تاکید بر اینکه توجه کافی به جلو و رعایت سرعت مطمئنه در سرپیچ‌ها سفر ایمنی را برای شهروندان فراهم می‌‌کند، خاطرنشان کرد: توصیه پلیس به کاربران ترافیک این است درصورت رعایت سرعت مطمئنه سفری ایمن را تجربه می‌کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: پرهیز از تجاوز به چپ و عدم عبور در لاین مخالف زمان سفر را به شدت کاهش می‌دهد.

تردد در محور کندوان روان و آرام است

فرمانده پلیس راه کندوان وضعیت تردد و ترافیک را در این محور آرام و روان بیان کرد.

سرگرد محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه هم اکنون محور کندوان از ترافیک آرامی برخوردار است، افزود: اجرای طرح یکطرفه منوط به افزایش بار ترافیکی در محدوده تعریض طویر است که در صورت نیاز متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

وی به کاربران ترافیک توصیه کرد با رعایت سرعت مطمئنه سفری ایمن را تجربه کنند، همچنین پرهیز از تجاوز به چپ و عدم عبور در لاین مخالف زمان سفر را به شدت کاهش می‌دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها