ترافیک در جاده‌های بارانی شمال/ احتمال یک‌طرفه‌شدن هراز و کندوان

کد خبر: 1209522

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه با اشاره به ترافیک در مسیرهای خروجی شمال با توجه به برگشت خودروها، گفت: احتمال یک‌طرفه شدن هراز و کندوان طی ساعات آینده وجود دارد.

ترافیک در جاده‌های بارانی شمال/ احتمال یک‌طرفه‌شدن هراز و کندوان

 یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های شمال، اظهار کرد: شاهد بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌های استان هستیم.

  وی با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، افزود: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است.

  رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه شاهد خودروهای زیادی در مسیر ورودی به محورهای شمال بودیم، اضافه کرد: از بعدازظهر باتوجه به برگشت خودروها شاهد ترافیک سنگینی در محورهای خروجی شمال خواهیم بود.  

جهان‌تاب با احتمال یک‌طرفه شدن محورهای کندوان و هراز طی امروز، اضافه کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه نیر به‌صورت مقطعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

   وی یادآور شد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴روز جمعه ممنوع خواهد بود.  

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار احتمال ریزش سنگ به‌ویژه در محورهای کوهستانی هراز و کندوان، تصریح کرد: توجه به توصیه‌ها و هشدارها برای سلامت رانندگان مورد تاکید است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها