آدم ربایی عجیب در جنوب تهران

کد خبر: 1207147

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم ربایی یک مرد جوان خبر داد.

آدم ربایی عجیب در جنوب تهران

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم‌ربایی مرد جوان در تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با وقوع آدم‌ربایی یک مرد جوان در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی نشان می‌داد، ۲ مرد ناشناس با پوشاندن صورت خود، شاکی را با تهدید چاقو به خودروی خود برده و سپس اقدام به آدم‌ربایی وی کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: بررسی‌های تخصصی کارآگاهان مشخص کرد، متهمان پس از ربودن شاکی به‌ یک خانه‌ وی را هدف ضرب و جرح شدید قرار داده و از او برای یک چک سفید، امضا گرفتند و در آخر شاکی را رها کردند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت متهمان را شناسایی کرده و پی بردند آنها از گذشته با شاکی اختلافات مالی داشته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده، اقدامات گسترده اطلاعاتی را کلید زده و مخفیگاه ۲ متهم را در جنوب تهران شناسایی کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان شده و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند که در ابتدا منکر هرگونه جرم آدم‌ربایی بودند اما با ارائه شواهد و مدارک موجود لب به سخن گشودند و به جرم ربودن شاکی به دلیل اختلافات مالی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها