کشف انبارهای خودروهای خارجی در ری

کد خبر: 1026316

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: تعداد ۲۳۱ دستگاه خودروی خارجی بدون پلاک با ارزش کلی حدود ۴۶۲ میلیارد تومان در یکی از انبارهای شهرستان ری کشف و ضبط شد.

کشف انبارهای خودروهای خارجی در ری

خبرگزاری فارس: احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۳۱ خودروی تویوتا هایلوکس در یکی از انبارهای شهرک صنعتی شمس آباد واقع در بخش فشافویه ری کشف شده که بیش از هفت ماه است در این انبار نگهداری می‌شوند و اطلاعات هیچ‌کدام از آن‌ها در سامانه جامع انبارها ثبت نشده است.

وی گفت: قیمت تقریبی هر کدام از این خودروها در حدود ۲ میلیارد تومان و ارزش کل آن نیز در حدود 462 میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: این عمل مصداق احتکار، اختفاء و امتناع از عرضه کالا بوده و با توجه به تبصره چهار ماده ١٨ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کالاهایی که در سامانه ثبت نشده باشد مشمول جریمه این ماده است.

جعفری نسب با اشاره به اینکه این خودروها براساس گزارش‌های واصله به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران کشف شده است، افزود: بازرسان تعزیرات پس از دریافت گزارش در کمترین زمان خود را به محل مورد نظر رسانده و خودروهای فوق را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تأکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری برای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها